Kasım 22 De ordayim inşallah . Arkadaşlar en az lise mezunuysaniz bir üniversiteye kayıt yapıp gidiyorsunuz. Okadar göründüğü kadar zor değil .
Ek olarak
@sakurt; hocam . Ülkenin durumu belli Bizim Dayimiz da yok buralarda Bakanlıklardan ihaleler de alamıyoruz. Velhasıl gidip buradan Kurtulmak bizim için kurtuluş . Sizin de elindeki telefona bak diyebileceğinizi düşünerek fazla birşey de demek istemiyorum . Teşekkürler yorumunuz için . Ek olarak Amerika da bizi kıskanıyor mu hocam ?
Biriniz de bu işi yapabilirsin diyeydi iyiydi 😁
Onların durumuda ortada sokakta yatıyorlar, sağlık sigortası ödenemediyse avcunu yalar sokakta kaldırım üstünde yatar ölürsün.. öylede güzel ülke amarika.... Senin beğenmediğin ülkede doğmana üzüldüm...