Nuhbey adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Alınan istihbarata göre yukarıdan çaktırmadan imha ediyoruz. İlerleme yok derken biz sürekli görevde hain alıyoruz.
Siz şuan tam olarak hangi görevdesiniz?
21. Yy evet yapılsın dendi ve en gelişmiş. Yapıldı.
Daha önce malesef yapılamamıştı.
Şimdi çok daha iyileri yapılacak sadece savunma değil kendi otomobilimiz ve yerli tren vagonlarımızda sahaya inecek.