• 30-08-2021, 10:18:50
    #19
    Nuhbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizede cevap vereyim müsaadenizle. 7 yıldır askeri personelim. Sarıkamış, Kars, Silopi ve kktc görevim mevcut.. Askeri alanda hiçbir ilerlememiz yok. Mpt öyle abartılacak bir olay değil. İhsa siha, 21. Yy da bırakında bu basit olay yapılsın. Basın öyle bir deklare ediyor ki insanımız iha ya siha ya voovvv diyor. İşin içinden biri olarak yorum yapıyorum.
    Bizde askeri olarak. İşin içindeyiz ve görevler sırasında mağaralara artık nokta atış yapıyoruz.
    Alınan istihbarata göre yukarıdan çaktırmadan imha ediyoruz. İlerleme yok derken biz sürekli görevde hain alıyoruz.
    Siz şuan tam olarak hangi görevdesiniz?
    21. Yy evet yapılsın dendi ve en gelişmiş. Yapıldı.
    Daha önce malesef yapılamamıştı.
    Şimdi çok daha iyileri yapılacak sadece savunma değil kendi otomobilimiz ve yerli tren vagonlarımızda sahaya inecek.
  • 30-08-2021, 10:21:15
    #20
    elyesaayse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde askeri olarak. İşin içindeyiz ve görevler sırasında mağaralara artık nokta atış yapıyoruz.
    Alınan istihbarata göre yukarıdan çaktırmadan imha ediyoruz. İlerleme yok derken biz sürekli görevde hain alıyoruz.
    Siz şuan tam olarak hangi görevdesiniz?
    21. Yy evet yapılsın dendi ve en gelişmiş. Yapıldı.
    Daha önce malesef yapılamamıştı.
    Şimdi çok daha iyileri yapılacak sadece savunma değil kendi otomobilimiz ve yerli tren vagonlarımızda sahaya inecek.
    Tankçı uzman çavuş um. Silopi görevinden sonra kktc tayin oldum. Silopi de ne nokta atış kabiliyeti, ne abd iha sı, ne basit el yapımı model uçak imha edecek teknolojimşz yoktu. Yıl 2019 2020 arasından bahsediyorum.

    Ekleme: tepemizde vızır vızır abd ihası uçuyordu. Tek yapabildiğimiz kirpi nin uçaksavarı ile atış yapıp kendimizi tatmin etmekti. Ne işi var abd iha sının Silopi de üstümüzde?
    Ekleme 2: mağaralarda nokta atışı 48 model tankımız 50 yılı aşkındır yapıyor. Bunu yeni birşey mi gibi lanse etmeyin.
  • 30-08-2021, 10:32:20
    #21
    LaynThemes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ÜLKE DÜN İHA YAPTIK DİYE SEVİNİYORDU

    "binlerce mühendis yurtdışına gidiyor " geri döndüremeyeceğin insanlar ? sen burda iha yaptım diye seviniyorsun 20 bin mühendis yurtdışına kaçıyor "bunların tecrübesi eğitimi İHADAN DAHA PAHALI" NOKTA.


    "BİRŞEYLER KAZANIRKEN %80 KAYBEDEN ÜLKE TÜRKİYE ,bir yazar (1932 ler falan ) avrupada diyorki gün gelecek "insanlar bu topraklara gelmek için canlarını kaybedecekler ölümü göz alacaklar"

    yaşar kemal " bu topraklarda asırlardır böyle (işçiyi anlatmış 50 sene önce yine aynı ) "
    Hocam siz dün sevinmediniz mi herkes gibi?
    Ülkeden gidenler sadece günümüzde varmış gibi konuşuyorsunuz. Herkes ekonomi olarak daha iyi olan ülkelere gitmek hep istemiştir. Bu durumun bir anda yok olmasını engelleyebileceğinizi mi düşünüyorsunuz. Ozaman başa siz geçin.
    Yurtdışındaki özel kurumlarda yıllarca çalışmış motor üretimi konusunda deneyimli mühendisleri ülkemiz geri getirdi bunlardan haberiniz varmı bilmiyorum.
    Bişeyleri hayata geçirmek için artık yeni şeyler yapıyoruz. Benim çocuğum mesela devlet destekli ücretsiz yazılım Eğitimleri sayesinde güzel işler çıkartmaya başladı.
    Kim ne yazdıysa yazdı kendi siyasi düşüncesine göre bilemem. Ama bizler ülkemizi sürekli küçümsemeye devam edersek ve yapılan yeni başarılı işleri alkışlayıp dünkü gibi sevinmezsek bizden bişey olmaz.
  • 30-08-2021, 10:39:36
    #22
    NedensizPostalar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son 15-20 yılda yaşadıklarım ve düşüncelerimi resmen tercüme etmiş.

    https://www.youtube.com/watch?v=bmiTiI3eYsA
    Bi kere siz ülkem için bağnaz diyerek küçümseyemezsiniz. "Bu ülkeden hiç buluş çıkmaz "bile derken kendinizin nasılda bağnaz biri olduğunuzu ispatlıyorsunuz.
    Buluşlar çıktı bile ve çıkmakta da
    Milli gemilerimiz, tanklarımız, füzelerimiz, ihalar, sihalar, tihalar, f16 müdailleri, hepsi bir buluş ve hepsi sahada.
    Şuanda üretimde olan milli otomobil, tren vagonlarımız ve daha nicesi.
    Sadece olmaz, yapamaz, kopya, vb. Demeyi bilenler. Şu hayatta herşey birbirinin kopyası. Önemli olan yap-mak-tır.
  • 30-08-2021, 10:50:16
    #23
    NedensizPostalar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son 15-20 yılda yaşadıklarım ve düşüncelerimi resmen tercüme etmiş.

    https://www.youtube.com/watch?v=bmiTiI3eYsA
    Adama sormazlar mı sen ülkeyi bağnaz düşünüyorsan bu durumdan kurtarmak için ne yapıyorsun? girişimlerin var mı diye ?? hep başkasından bekleyin zaten dışarıdan izleyip eleştirin sadece
  • 30-08-2021, 10:54:09
    #24
    elyesaayse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi kere siz ülkem için bağnaz diyerek küçümseyemezsiniz. "Bu ülkeden hiç buluş çıkmaz "bile derken kendinizin nasılda bağnaz biri olduğunuzu ispatlıyorsunuz.
    Buluşlar çıktı bile ve çıkmakta da
    Milli gemilerimiz, tanklarımız, füzelerimiz, ihalar, sihalar, tihalar, f16 müdailleri, hepsi bir buluş ve hepsi sahada.
    Şuanda üretimde olan milli otomobil, tren vagonlarımız ve daha nicesi.
    Sadece olmaz, yapamaz, kopya, vb. Demeyi bilenler. Şu hayatta herşey birbirinin kopyası. Önemli olan yap-mak-tır.
    Abi yeter artık bırak a haber kafasını. Sana tankçı uzman olduğumu söyledim. Şunu da tüm samimiyetimle söyleyim. Sahada olan MİLLİ TANKIMIZ YÖK. Hatta prototip aşaması dışında olan MİLLİ TANKIMIZ YOK.
    Babam gibisiniz, anlattıkça a habere bağlıyorsunuz. Size son cevabım.
  • 30-08-2021, 10:59:03
    #25
    Nuhbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi yeter artık bırak a haber kafasını. Sana tankçı uzman olduğumu söyledim. Şunu da tüm samimiyetimle söyleyim. Sahada olan MİLLİ TANKIMIZ YÖK. Hatta prototip aşaması dışında olan MİLLİ TANKIMIZ YOK.
    Babam gibisiniz, anlattıkça a habere bağlıyorsunuz. Size son cevabım.

    tamam sen tankçı olduğun için her şeyin en iyisini sen bilirsin tmm tmm.
  • 30-08-2021, 11:00:40
    #26
    Üretmek için mücadele etmeyenler boş konuşmaktan ileri gitmemişlerdir.
    Şu adamın mücadelesini okumanızı tavsiye ederim.
    https://tr.wikipedia.org/wiki/Nuri_Demira%C4%9F
    Her alanda dünya ile mücadele etmiş ama başaramamıştır çünkü o zamanın yöneticileri her engeli önüne koymuştur basiretsiz yöneticiler olmasaydı bu gün Türkiye dünyanın önde gelen ülkelerinde biri olmuştu.
  • 30-08-2021, 11:00:58
    #27
    rahmetli saçmalamış ne yapalım ölünün arkasından kötü konuşmak olmaz.