Kopya derken?
Dünya genelinde kimler bu teknolojiye yatırım yapıyor, tasarımları-özellikleri neler vs. araştırdınız mı?
Ben demiyorum ki çağ atladık.
Ama milli savunma alanında, terörle mücadelede de kullanılmak üzere güzel adımlar katettik.
Eğri oturup doğru konuşmak lazım.
Evet ekonomi berbat ötesi.. Evet ülkede liyakat bitmek üzere..
Olumsuz yönleri görürken, olumlu durumları görmezden gelirsek taraf olmuş oluruz.
Dostum adam zaten bi taraf. Muhtemelen daha 20 yaşlarında, etrafındakilerde duyduğu kulaktan dolma şeylerle gaza gelip aralarında bulunduğu güruh için kendisini kanıtlıyor.
Ülkenin kurulum aşamasında ve sonrasında köy enstitülerinden uçak fabrikasına kadar, devrim arabalarına kadar kim engelledi, kim karşı çıktı diye sorarlar adama ama o kadar beyni olduğunu da sanmıyorum.
Nedense bağlanazlıkla suçlayanlar bu ülkenin yararına bir çivi çakamazken, varsa yoksa kaçma derdindeyken, bağnaz olarak suçlananlar bu ülke için teknoloji geliştirip hiç bi yere kaçmadan devam ediyorlar.
Sadece iha, tiha değil, gemi teknolojileri, radar teknolojileri, pardus, çakıl (Bilen bilir ne olduğunu) ve bi çok şey daha...
Bİ de sanki batı yalaması olma işi bugün başlamış, sanki yurtdışını cazip görme işi bugün başlamış gibi yapıyorlar ya; buna balık hafızası ya da cehalet denir. Bundan 150 sene önce de devlet okusun diye fransaya, almanyaya adam gönderiyordu, sonuç ne oldu? Masonik yapılar, hatta mason sultanlar, jön Türkler, kendi halkına küfreden içi boş ve sahte bi aydın kesimi, elindeki finoyla elit olan batı yalaması finolar ortaya çıktı.
Yani bu gibi beyinlere bazı şeylere sokamazsın, muhtemelen söylemek istediklerinin ne anlama geldiğinden bile bi haber, kendini göstermeye çalışıyor. Kendini yorduğuna, yüreğini tükettiğine değmez dostum.