• 30-08-2021, 09:55:48
    #10
    sinavdan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne gibi iha siha birkaç zırhlı araç yerli üretim kopya silahlar gibi mi?
    Kopya derken?
    Dünya genelinde kimler bu teknolojiye yatırım yapıyor, tasarımları-özellikleri neler vs. araştırdınız mı?
    Ben demiyorum ki çağ atladık.
    Ama milli savunma alanında, terörle mücadelede de kullanılmak üzere güzel adımlar katettik.
    Eğri oturup doğru konuşmak lazım.
    Evet ekonomi berbat ötesi.. Evet ülkede liyakat bitmek üzere..
    Olumsuz yönleri görürken, olumlu durumları görmezden gelirsek taraf olmuş oluruz.
  • 30-08-2021, 09:56:30
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu ülkede uçak fabrikaları kapandı süt yasaklanıp süt tozları dağıtıldı. Her yerde zeytinyağının zararları(güya) anlatıldı yerine vitalar dağıtıldı. Ve daha sayamacağım bir sürü şey, anlatmak istediğim şuan gelişen birşey değil bu cumhuriyetin kuruluşundan bu yana gelen birşey.
  • 30-08-2021, 09:57:23
    #12
    bu ülkede herkes herkese saydırabilir sevmez istemez ama bayraktarı ve yaptıklarını bir tık tebrik etmek gerektiğini düşünüyorum
  • 30-08-2021, 10:02:52
    #13
    NedensizPostalar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anlamına bakmanızı tavsiye ederim.
    Bağnaz Nedir?
    Bir düşünceye veya bir inanışa aşırı şekilde bağlanan, bu düşünce ya da inancın ötesinde hiçbir şeyi kabul etmeyen kişiler için bağnaz kelimesi kullanılmaktadır. Aynı şekilde TDK üzerinden de bu anlamı ile ifade edilir.
    Hocam, kelimenin karşılığı zaten her şeyi açıklıyor. Kişiler için kullanmanız daha doğru olacaktır. Direkt ülkeyi genellemeniz yanlış olur. Ülkeyi genellediginiz zaman içerisinde sizde oluyorsunuz bende oluyorum dışarıdan gelen diğer insanlar da oluyor. Oysaki herkes aynı düşünceye sahip değil veya herkes bağnaz değil.
  • 30-08-2021, 10:03:47
    #14
    EmreGul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bağnaz ne demek?
    Kötü körüne ampule basmak demek.
  • 30-08-2021, 10:05:46
    #15
    Marjii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam, kelimenin karşılığı zaten her şeyi açıklıyor. Kişiler için kullanmanız daha doğru olacaktır. Direkt ülkeyi genellemeniz yanlış olur. Ülkeyi genellediginiz zaman içerisinde sizde oluyorsunuz bende oluyorum dışarıdan gelen diğer insanlar da oluyor. Oysaki herkes aynı düşünceye sahip değil veya herkes bağnaz değil.
    Hocam ben zaten genellemiyorum. Herkesin ayın düşünceye sahip olmadığını biliyorum zaten.
    Ülkemizde yetenekli, akıllı, zeki ve büyük buluşlar yapacak bilim insanlarının olacağına inancım tam.
  • 30-08-2021, 10:07:21
    #16
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kopya derken?
    Dünya genelinde kimler bu teknolojiye yatırım yapıyor, tasarımları-özellikleri neler vs. araştırdınız mı?
    Ben demiyorum ki çağ atladık.
    Ama milli savunma alanında, terörle mücadelede de kullanılmak üzere güzel adımlar katettik.
    Eğri oturup doğru konuşmak lazım.
    Evet ekonomi berbat ötesi.. Evet ülkede liyakat bitmek üzere..
    Olumsuz yönleri görürken, olumlu durumları görmezden gelirsek taraf olmuş oluruz.
    Sizede cevap vereyim müsaadenizle. 7 yıldır askeri personelim. Sarıkamış, Kars, Silopi ve kktc görevim mevcut.. Askeri alanda hiçbir ilerlememiz yok. Mpt öyle abartılacak bir olay değil. İhsa siha, 21. Yy da bırakında bu basit olay yapılsın. Basın öyle bir deklare ediyor ki insanımız iha ya siha ya voovvv diyor. İşin içinden biri olarak yorum yapıyorum.
  • 30-08-2021, 10:13:02
    #17
    sinavdan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne gibi iha siha birkaç zırhlı araç yerli üretim kopya silahlar gibi mi?
    Bu söyledikleriniz çok çirkin.
    Ne kadar da küçümseyicisiniz.
    Yaptık mı yaptık, hemde öyle birkaç değil?
    Kopya derken, kimin hangi projesini çaldık. Biz şuan dünyadaki en gelişmiş modellerini ürettik.
    Ozaman benzeri var diye kimse otomobil üretmesin dünyada, uçak, tren üretmesin birileri yaptı diye. o ilk yapan ülkeye bağımlı kalsın öyle. Mi?
    İlk hangi ülke yaptı yarışması değil bu. Geçte olsa kendisi üretebilenlere ne mutlu.
    Ya bu sürekli küçümseyen zihniyeti anlayamıyorum.
    Yapmasamıydık, başka devletlerden para ile almaya devam mı etseydik, alırken kontrol mekanizması da onlarda idi. Şimdi biz üretiyor, biz kontrol ediyor ve bazı ülkelere satıyoruz.
    Ama bir kesim varki illa memnuniyetsiz pesss!!!
  • 30-08-2021, 10:13:52
    #18
    LordHaseky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kopya derken?
    Dünya genelinde kimler bu teknolojiye yatırım yapıyor, tasarımları-özellikleri neler vs. araştırdınız mı?
    Ben demiyorum ki çağ atladık.
    Ama milli savunma alanında, terörle mücadelede de kullanılmak üzere güzel adımlar katettik.
    Eğri oturup doğru konuşmak lazım.
    Evet ekonomi berbat ötesi.. Evet ülkede liyakat bitmek üzere..
    Olumsuz yönleri görürken, olumlu durumları görmezden gelirsek taraf olmuş oluruz.
    Dostum adam zaten bi taraf. Muhtemelen daha 20 yaşlarında, etrafındakilerde duyduğu kulaktan dolma şeylerle gaza gelip aralarında bulunduğu güruh için kendisini kanıtlıyor.
    Ülkenin kurulum aşamasında ve sonrasında köy enstitülerinden uçak fabrikasına kadar, devrim arabalarına kadar kim engelledi, kim karşı çıktı diye sorarlar adama ama o kadar beyni olduğunu da sanmıyorum.
    Nedense bağlanazlıkla suçlayanlar bu ülkenin yararına bir çivi çakamazken, varsa yoksa kaçma derdindeyken, bağnaz olarak suçlananlar bu ülke için teknoloji geliştirip hiç bi yere kaçmadan devam ediyorlar.
    Sadece iha, tiha değil, gemi teknolojileri, radar teknolojileri, pardus, çakıl (Bilen bilir ne olduğunu) ve bi çok şey daha...
    Bİ de sanki batı yalaması olma işi bugün başlamış, sanki yurtdışını cazip görme işi bugün başlamış gibi yapıyorlar ya; buna balık hafızası ya da cehalet denir. Bundan 150 sene önce de devlet okusun diye fransaya, almanyaya adam gönderiyordu, sonuç ne oldu? Masonik yapılar, hatta mason sultanlar, jön Türkler, kendi halkına küfreden içi boş ve sahte bi aydın kesimi, elindeki finoyla elit olan batı yalaması finolar ortaya çıktı.
    Yani bu gibi beyinlere bazı şeylere sokamazsın, muhtemelen söylemek istediklerinin ne anlama geldiğinden bile bi haber, kendini göstermeye çalışıyor. Kendini yorduğuna, yüreğini tükettiğine değmez dostum.