sinavdan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne gibi iha siha birkaç zırhlı araç yerli üretim kopya silahlar gibi mi?
Bu söyledikleriniz çok çirkin.
Ne kadar da küçümseyicisiniz.
Yaptık mı yaptık, hemde öyle birkaç değil?
Kopya derken, kimin hangi projesini çaldık. Biz şuan dünyadaki en gelişmiş modellerini ürettik.
Ozaman benzeri var diye kimse otomobil üretmesin dünyada, uçak, tren üretmesin birileri yaptı diye. o ilk yapan ülkeye bağımlı kalsın öyle. Mi?
İlk hangi ülke yaptı yarışması değil bu. Geçte olsa kendisi üretebilenlere ne mutlu.
Ya bu sürekli küçümseyen zihniyeti anlayamıyorum.
Yapmasamıydık, başka devletlerden para ile almaya devam mı etseydik, alırken kontrol mekanizması da onlarda idi. Şimdi biz üretiyor, biz kontrol ediyor ve bazı ülkelere satıyoruz.
Ama bir kesim varki illa memnuniyetsiz pesss!!!