sinavdan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ne gibi iha siha birkaç zırhlı araç yerli üretim kopya silahlar gibi mi?
Kopya derken?
Dünya genelinde kimler bu teknolojiye yatırım yapıyor, tasarımları-özellikleri neler vs. araştırdınız mı?
Ben demiyorum ki çağ atladık.
Ama milli savunma alanında, terörle mücadelede de kullanılmak üzere güzel adımlar katettik.
Eğri oturup doğru konuşmak lazım.
Evet ekonomi berbat ötesi.. Evet ülkede liyakat bitmek üzere..
Olumsuz yönleri görürken, olumlu durumları görmezden gelirsek taraf olmuş oluruz.