Kopya derken?
Dünya genelinde kimler bu teknolojiye yatırım yapıyor, tasarımları-özellikleri neler vs. araştırdınız mı?
Ben demiyorum ki çağ atladık.
Ama milli savunma alanında, terörle mücadelede de kullanılmak üzere güzel adımlar katettik.
Eğri oturup doğru konuşmak lazım.
Evet ekonomi berbat ötesi.. Evet ülkede liyakat bitmek üzere..
Olumsuz yönleri görürken, olumlu durumları görmezden gelirsek taraf olmuş oluruz.
Sizede cevap vereyim müsaadenizle. 7 yıldır askeri personelim. Sarıkamış, Kars, Silopi ve kktc görevim mevcut.. Askeri alanda hiçbir ilerlememiz yok. Mpt öyle abartılacak bir olay değil. İhsa siha, 21. Yy da bırakında bu basit olay yapılsın. Basın öyle bir deklare ediyor ki insanımız iha ya siha ya voovvv diyor. İşin içinden biri olarak yorum yapıyorum.