Gelişmekte olan bir ülkeden ne beklenir , ne bekliyorlar hiç anlamadım, her şey bir anda olmuyor olmaz
Ülkede farkında olmadan gerici kelimesini sürekli dağıtıp duruyoruz , sonrada neden geriyiz diyoruz, genel olarak bakarsanız, gerici, geride kalmış bir ülkeyiz diyenlerin hepsi hiç bir şey yapmayan ülkesi için en ufak bir gayrete girmeyen faydasız , geçimsiz insanlar oluyor
Ülkesi için gayret eden çalışan didinen kimseyi görmedim ki ülkesine geri, gerici desin. Herkes başkalarından bekliyor kendi yan gelip yatıyor yiyip içiyor sonrada su şöyle bu böyle .. mesela sosyal medyaya bakın, herkes birşeyleri eleştiriyor, ona laf buna laf
Bizde yedik