• 30-08-2021, 11:02:47
    #28
    ustunweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adama sormazlar mı sen ülkeyi bağnaz düşünüyorsan bu durumdan kurtarmak için ne yapıyorsun? girişimlerin var mı diye ?? hep başkasından bekleyin zaten dışarıdan izleyip eleştirin sadece
    Ben ülkeme alnımın akıyla yılda binlerce dolar sokuyorum.
    Atatürk'ün sözünü hatırlatmak isterim.
    Vatanını en çok seven, görevini en iyi yapandır.
  • 30-08-2021, 11:06:32
    #29
    Nuhbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah sizin gibi ampul kafalıları ıslah etsin.

    rahatsız mısın birader sen? konuyu neden siyasete bağlıyorsun? hayır onuda yaparızda ne yeri ne zamanı uygun


    5 aylık üyesin gelmişsin burada her şeyi ben bilirim edasıyla sağa sola caka satıyorsun mecbur muyum sana inanmaya ya da senin gibi düşünmeye?
  • 30-08-2021, 11:07:39
    #30
    Yazılım Hizmetleri
    Hala memlekette yapılan işlerden gurur duymayanlar var. Hala geri kafalılar. 100 yıl öncede aynıydınız şimdide aynısınız.
  • 30-08-2021, 11:17:52
    #31
    Nuhbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Abi yeter artık bırak a haber kafasını. Sana tankçı uzman olduğumu söyledim. Şunu da tüm samimiyetimle söyleyim. Sahada olan MİLLİ TANKIMIZ YÖK. Hatta prototip aşaması dışında olan MİLLİ TANKIMIZ YOK.
    Babam gibisiniz, anlattıkça a habere bağlıyorsunuz. Size son cevabım.
    Hocam güldürdünüz beni yahu. Sizin kullandığınız alanda o tanka gerek olmadığı için yok. Sahada iş görenler var zaten.
    Sizin sahanızda yok diye,üretilmişi yok mu sayalım.
    A haber kafası demişsin otomatik olarak neden? Belli ki sen, Fox kafasının.
    Ben hiç bir kanal kafası değilim.
    Yapılana yapılmış helal olsun deyip, yapılamayan için yapalım, daha iyisi olalım, bunlar yetmez diyen bir kafayım.
    Çok mu zor, tebrik edilmesi gerekeni tebrik edebilmek.
  • 30-08-2021, 11:28:21
    #32
    Gelişmekte olan bir ülkeden ne beklenir , ne bekliyorlar hiç anlamadım, her şey bir anda olmuyor olmaz

    Ülkede farkında olmadan gerici kelimesini sürekli dağıtıp duruyoruz , sonrada neden geriyiz diyoruz, genel olarak bakarsanız, gerici, geride kalmış bir ülkeyiz diyenlerin hepsi hiç bir şey yapmayan ülkesi için en ufak bir gayrete girmeyen faydasız , geçimsiz insanlar oluyor

    Ülkesi için gayret eden çalışan didinen kimseyi görmedim ki ülkesine geri, gerici desin. Herkes başkalarından bekliyor kendi yan gelip yatıyor yiyip içiyor sonrada su şöyle bu böyle .. mesela sosyal medyaya bakın, herkes birşeyleri eleştiriyor, ona laf buna laf

    Bizde yedik
  • 30-08-2021, 11:51:54
    #33
    Benim hayalimdeki Türkiye şudur:

    Hey duydun mu iha yapan şirketin patronu x meseptenmiş o ihalar çok hantal
    biz y meshep olarak daha iyiisni yapabiliriz diyerek karşıt fabrikalar kurmak ve üretim rekabeti..

    böyle birbiriyle küfürleşmektense icraatlarlar savaşmak her zaman daha iyi bir hayal...

    yani demek istediğim nefreti verime dönüştürmek ama en az 100 yıllık bir hayal
  • 30-08-2021, 12:17:20
    #34
    Ya acınacak halinize hala tartışıyorsunuz türkiye 100 yıl geride
  • 30-08-2021, 15:18:04
    #35
    Gelişmemiş ülkelerde kötü şeylerin bütün sorumlusu dış güçlerdir .
    Ürettikleri bir şey olursa eğer doğru yada yalan hiç önemli değil en iyisini o ülke yapmıştır yere göğe sığdıramazlar. Dünyada başka yoktur falan filan...
    İçinde yaşıyoruz işte
  • 30-08-2021, 16:06:10
    #36
    fâni editör.
    Madem bu ülke bağnaz niye gittin Çeşme’de öldün aziz? Gideydin kaliforniya da ışıklar içinde öleydin