Gelişmemiş ülkelerde kötü şeylerin bütün sorumlusu dış güçlerdir .
Ürettikleri bir şey olursa eğer doğru yada yalan hiç önemli değil en iyisini o ülke yapmıştır yere göğe sığdıramazlar. Dünyada başka yoktur falan filan...
İçinde yaşıyoruz işte