Abi yeter artık bırak a haber kafasını. Sana tankçı uzman olduğumu söyledim. Şunu da tüm samimiyetimle söyleyim. Sahada olan MİLLİ TANKIMIZ YÖK. Hatta prototip aşaması dışında olan MİLLİ TANKIMIZ YOK.
Babam gibisiniz, anlattıkça a habere bağlıyorsunuz. Size son cevabım.
Hocam güldürdünüz beni yahu. Sizin kullandığınız alanda o tanka gerek olmadığı için yok. Sahada iş görenler var zaten.
Sizin sahanızda yok diye,üretilmişi yok mu sayalım.
A haber kafası demişsin otomatik olarak neden? Belli ki sen, Fox kafasının.
Ben hiç bir kanal kafası değilim.
Yapılana yapılmış helal olsun deyip, yapılamayan için yapalım, daha iyisi olalım, bunlar yetmez diyen bir kafayım.
Çok mu zor, tebrik edilmesi gerekeni tebrik edebilmek.