Benim hayalimdeki Türkiye şudur:

Hey duydun mu iha yapan şirketin patronu x meseptenmiş o ihalar çok hantal
biz y meshep olarak daha iyiisni yapabiliriz diyerek karşıt fabrikalar kurmak ve üretim rekabeti..

böyle birbiriyle küfürleşmektense icraatlarlar savaşmak her zaman daha iyi bir hayal...

yani demek istediğim nefreti verime dönüştürmek ama en az 100 yıllık bir hayal