NedensizPostalar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son 15-20 yılda yaşadıklarım ve düşüncelerimi resmen tercüme etmiş.

https://www.youtube.com/watch?v=bmiTiI3eYsA
Adama sormazlar mı sen ülkeyi bağnaz düşünüyorsan bu durumdan kurtarmak için ne yapıyorsun? girişimlerin var mı diye ?? hep başkasından bekleyin zaten dışarıdan izleyip eleştirin sadece