Bizde askeri olarak. İşin içindeyiz ve görevler sırasında mağaralara artık nokta atış yapıyoruz.
Alınan istihbarata göre yukarıdan çaktırmadan imha ediyoruz. İlerleme yok derken biz sürekli görevde hain alıyoruz.
Siz şuan tam olarak hangi görevdesiniz?
21. Yy evet yapılsın dendi ve en gelişmiş. Yapıldı.
Daha önce malesef yapılamamıştı.
Şimdi çok daha iyileri yapılacak sadece savunma değil kendi otomobilimiz ve yerli tren vagonlarımızda sahaya inecek.
Tankçı uzman çavuş um. Silopi görevinden sonra kktc tayin oldum. Silopi de ne nokta atış kabiliyeti, ne abd iha sı, ne basit el yapımı model uçak imha edecek teknolojimşz yoktu. Yıl 2019 2020 arasından bahsediyorum.
Ekleme: tepemizde vızır vızır abd ihası uçuyordu. Tek yapabildiğimiz kirpi nin uçaksavarı ile atış yapıp kendimizi tatmin etmekti. Ne işi var abd iha sının Silopi de üstümüzde?
Ekleme 2: mağaralarda nokta atışı 48 model tankımız 50 yılı aşkındır yapıyor. Bunu yeni birşey mi gibi lanse etmeyin.