Üretmek için mücadele etmeyenler boş konuşmaktan ileri gitmemişlerdir.
Şu adamın mücadelesini okumanızı tavsiye ederim.
https://tr.wikipedia.org/wiki/Nuri_Demira%C4%9F
Her alanda dünya ile mücadele etmiş ama başaramamıştır çünkü o zamanın yöneticileri her engeli önüne koymuştur basiretsiz yöneticiler olmasaydı bu gün Türkiye dünyanın önde gelen ülkelerinde biri olmuştu.