Bi kere siz ülkem için bağnaz diyerek küçümseyemezsiniz. "Bu ülkeden hiç buluş çıkmaz "bile derken kendinizin nasılda bağnaz biri olduğunuzu ispatlıyorsunuz.
Buluşlar çıktı bile ve çıkmakta da
Milli gemilerimiz, tanklarımız, füzelerimiz, ihalar, sihalar, tihalar, f16 müdailleri, hepsi bir buluş ve hepsi sahada.
Şuanda üretimde olan milli otomobil, tren vagonlarımız ve daha nicesi.
Sadece olmaz, yapamaz, kopya, vb. Demeyi bilenler. Şu hayatta herşey birbirinin kopyası. Önemli olan yap-mak-tır.
Abi yeter artık bırak a haber kafasını. Sana tankçı uzman olduğumu söyledim. Şunu da tüm samimiyetimle söyleyim. Sahada olan MİLLİ TANKIMIZ YÖK. Hatta prototip aşaması dışında olan MİLLİ TANKIMIZ YOK.
Babam gibisiniz, anlattıkça a habere bağlıyorsunuz. Size son cevabım.