NedensizPostalar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Son 15-20 yılda yaşadıklarım ve düşüncelerimi resmen tercüme etmiş.

https://www.youtube.com/watch?v=bmiTiI3eYsA
Bi kere siz ülkem için bağnaz diyerek küçümseyemezsiniz. "Bu ülkeden hiç buluş çıkmaz "bile derken kendinizin nasılda bağnaz biri olduğunuzu ispatlıyorsunuz.
Buluşlar çıktı bile ve çıkmakta da
Milli gemilerimiz, tanklarımız, füzelerimiz, ihalar, sihalar, tihalar, f16 müdailleri, hepsi bir buluş ve hepsi sahada.
Şuanda üretimde olan milli otomobil, tren vagonlarımız ve daha nicesi.
Sadece olmaz, yapamaz, kopya, vb. Demeyi bilenler. Şu hayatta herşey birbirinin kopyası. Önemli olan yap-mak-tır.