Sizede cevap vereyim müsaadenizle. 7 yıldır askeri personelim. Sarıkamış, Kars, Silopi ve kktc görevim mevcut.. Askeri alanda hiçbir ilerlememiz yok. Mpt öyle abartılacak bir olay değil. İhsa siha, 21. Yy da bırakında bu basit olay yapılsın. Basın öyle bir deklare ediyor ki insanımız iha ya siha ya voovvv diyor. İşin içinden biri olarak yorum yapıyorum.
Bizde askeri olarak. İşin içindeyiz ve görevler sırasında mağaralara artık nokta atış yapıyoruz.
Alınan istihbarata göre yukarıdan çaktırmadan imha ediyoruz. İlerleme yok derken biz sürekli görevde hain alıyoruz.
Siz şuan tam olarak hangi görevdesiniz?
21. Yy evet yapılsın dendi ve en gelişmiş. Yapıldı.
Daha önce malesef yapılamamıştı.
Şimdi çok daha iyileri yapılacak sadece savunma değil kendi otomobilimiz ve yerli tren vagonlarımızda sahaya inecek.