Yaptığımız işler evet iyi kazandırıyor ama bir yere kadar diye düşünüyorum. Örnek vermek gerekirse Mayıs ayında nakit hesabımda 35.000₺ vardı ve gayet stabil yaşayan bir insanım. 3 ay işler durdu 3. Ayın sonunda -25.000₺ içerde buldum kendimi. Neydik ne olduk nereye gidiyoruz diye düşündürüyor bu durum. Hususi pasaport sahibiyim uygun bir avrupa kasabasına kendimi atıp yaşayasım var ama işte kaçak konumuna düşüyoruz onda da. Genç yaşta saçlarım beyazladı, sakalım ve saçımda egzema çıktı her tarafım kabuk kabuk bu stresi gerçekten hakettiğimi düşünmüyorum.
20 yılım yurtdışında geçti. Amerika Çin ve İngiltere 87 ülkeye gittim şu ana kadar.
ben bir kaç ay sonra Latin Amerika ya gidiyorum. Daha önce bir kaç kez gittim genç arkadaşlara hatta evli arkadaşlara bile tavsiye ederim.
Vize istemiyor
oturum almak kolay
herkese seve seve yardım etmeye hazırım.