• 09-08-2021, 02:23:42
    #19
    berkribas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya ben de her zaman keşke orda akrabam olsun diyordum da iş reele gelince biraz sıkıntı adamların aksanından ingilizce anlaşılmıyor ki her şeyimi full ayarlayıp gitmezsem sevmem ben öyle mülteci gibi yaşamayı DD
    Hocam sizin gibi birsürü kişi aynı şeyi düşünüyormuş başta (izlediğim bazı yurtdışına taşınan arkadaşların vloglarından) sonrasında zaten kendi kendine herşey yerine oturuyormuş.Bi aksan yüzünden böyle bir fırsattan vazgeçmeyin
  • 09-08-2021, 02:24:10
    #20
    mgk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtdışına gitmeyi hiç hayal etmedim ne bileyim geride bırakacağım bir ailem veya bir sevdiğim olmasaydı isterdim belki ama onlar varken hayalini bile kuramıyorum.
    Çok duygusal düşünüyorum sanırım ama insanın sevdiği neredeyse memleketi de orası olmuyor mu yanlış mı düşünüyorum acaba
    Sorma hocam sorma bizde bir gelenek haline dönüşmüş aile kavramı çok önemli oluyor. Kimi nerede bırakıp nereye gideceksin ki değil mi? Ben de o mağdurlardanım ama artık gerçekten yeter. Genç yaşta bu kadar sıkıntı stresi kaldıramaz oluyor insan. Basit bir araba alıcaksın yurtdışında 3.000 birim burada 150.000 birim el insaf 🤷🏻♂
  • 09-08-2021, 02:24:19
    #21
    Aslında istenilen şey yurtdışı değil. İnsanlar rahat bir yaşam istiyor başka hiçbir şey yok.
    • fatihbaz
    • arenpi
    • ArdaEgridere
    fatihbaz, arenpi, ArdaEgridere ve 3 kişi bunu beğendi.
    6 kişi bunu beğendi.
  • 09-08-2021, 02:25:33
    #22
    AhmetKofali adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Portekize gelebilecek şansı olan varsa yardımcı olabilirim. İş için başvuru sürecinde ve sonrasında destek verebilirim ve sorularınızı cevaplayabilirim.
    NOT: Gelebilmek için Avrupa vatandaşlığı veya benzeri belge ve İngilizce bilgisi şart.
    Gelin ama gelemeyin diyorsun yani hocam 👀😂
  • 09-08-2021, 02:26:47
    #23
    BizimleBuyu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gelin ama gelemeyin diyorsun yani hocam 👀😂
    İş presedöründe gelebileceğinize dair sorular ve belgeler talep edileceği için belirtmeden geçmek istemedim.
  • 09-08-2021, 02:27:15
    #24
    BizimleBuyu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaptığımız işler evet iyi kazandırıyor ama bir yere kadar diye düşünüyorum. Örnek vermek gerekirse Mayıs ayında nakit hesabımda 35.000₺ vardı ve gayet stabil yaşayan bir insanım. 3 ay işler durdu 3. Ayın sonunda -25.000₺ içerde buldum kendimi. Neydik ne olduk nereye gidiyoruz diye düşündürüyor bu durum. Hususi pasaport sahibiyim uygun bir avrupa kasabasına kendimi atıp yaşayasım var ama işte kaçak konumuna düşüyoruz onda da. Genç yaşta saçlarım beyazladı, sakalım ve saçımda egzema çıktı her tarafım kabuk kabuk bu stresi gerçekten hakettiğimi düşünmüyorum.
    20 yılım yurtdışında geçti. Amerika Çin ve İngiltere 87 ülkeye gittim şu ana kadar.
    ben bir kaç ay sonra Latin Amerika ya gidiyorum. Daha önce bir kaç kez gittim genç arkadaşlara hatta evli arkadaşlara bile tavsiye ederim.

    Vize istemiyor
    oturum almak kolay

    herkese seve seve yardım etmeye hazırım.
  • 09-08-2021, 02:29:12
    #25
    GuarDofErun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sizin gibi birsürü kişi aynı şeyi düşünüyormuş başta (izlediğim bazı yurtdışına taşınan arkadaşların vloglarından) sonrasında zaten kendi kendine herşey yerine oturuyormuş.Bi aksan yüzünden böyle bir fırsattan vazgeçmeyin
    haklısınız sonuçta şuan bile gitsem illaki hayatta kalabilirim iş falan da bulunur dil olmadan. az buz var zaten dil 0 değil yani. ama dediğim gibi her şeyi güzel halledip gitmek istiyorum ama dil okulu da olabilir, neden olmasın. valla bakıcaz. 15 k dolara camaro almak herkes ister tabi ki...
  • 09-08-2021, 02:30:29
    #26
    berkribas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    haklısınız sonuçta şuan bile gitsem illaki hayatta kalabilirim iş falan da bulunur dil olmadan. az buz var zaten dil 0 değil yani. ama dediğim gibi her şeyi güzel halledip gitmek istiyorum ama dil okulu da olabilir, neden olmasın. valla bakıcaz. 15 k dolara camaro almak herkes ister tabi ki...
    Hocam sondaki hayalimi yazıp ve şimdi burada gerçekleşemeyeceğini hatırlatıp üzmeseydiniz ya
  • 09-08-2021, 02:31:31
    #27
    Bir umutla konuya doluşup, şimdi de umutsuzca konudan çıkanlar, nasılsınız ?
    • imalone
    imalone bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.