berkribas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ya ben de her zaman keşke orda akrabam olsun diyordum da iş reele gelince biraz sıkıntı adamların aksanından ingilizce anlaşılmıyor ki her şeyimi full ayarlayıp gitmezsem sevmem ben öyle mülteci gibi yaşamayı DD
Hocam sizin gibi birsürü kişi aynı şeyi düşünüyormuş başta (izlediğim bazı yurtdışına taşınan arkadaşların vloglarından) sonrasında zaten kendi kendine herşey yerine oturuyormuş.Bi aksan yüzünden böyle bir fırsattan vazgeçmeyin