• 09-08-2021, 02:12:58
    #1
    Yurtdışında yaşama veya çalışma hayali olan birçok kişi olduğunu düşünüyorum. Siyasi bir tartışma içerisine girmeden bu konuyu tartışalım dertleşelim diye açıyorum. Aynı şekilde yurtdışında yaşayan forum üyelerini de konuya davet ediyorum.
  • 09-08-2021, 02:13:54
    #2
    BizimleBuyu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yurtdışında yaşama veya çalışma hayali olan birçok kişi olduğunu düşünüyorum. Siyasi bir tartışma içerisine girmeden bu konuyu tartışalım dertleşelim diye açıyorum. Aynı şekilde yurtdışında yaşayan forum üyelerini de konuya davet ediyorum.
    Hocam bi an yurtdışına davet ediceksiniz sandım konuya atladım
  • 09-08-2021, 02:14:41
    #3
    amerikaya kuzenim gidiyor beni de çağırıyor dil okulu vs vs çok zor geldiği için gitmek istemiyorum ama gitmek de zorundayız bir bakıma. araba ve ev almanın imkansız olduğu ülkede ne tarz bir iş bulacaz da aylık 20 k kazanıcaz. mecburuz yani
  • 09-08-2021, 02:15:12
    #4
    GuarDofErun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bi an yurtdışına davet ediceksiniz sandım konuya atladım
    Nerde o günler hocam öyle birini bulmak çok zor 🥲
  • 09-08-2021, 02:15:49
    #5
    Konunun başlığı ve konuyu okuyanların sayısı... Böyle üzücü olan çok az şey var
  • 09-08-2021, 02:16:07
    #6
    berkribas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    amerikaya kuzenim gidiyor beni de çağırıyor dil okulu vs vs çok zor geldiği için gitmek istemiyorum ama gitmek de zorundayız bir bakıma. araba ve ev almanın imkansız olduğu ülkede ne tarz bir iş bulacaz da aylık 20 k kazanıcaz. mecburuz yani
    Hocam şimdi sizin kuzeniniz bizimde kuzenimiz bizide bi görürsünüz
  • 09-08-2021, 02:16:19
    #7
    2016 Aralık ayında Türkiyeden ayrıldım şuan Avusturya da yaşıyorum yakın zamanda resmi olarak kalıcı oturma iznimi aldım merak ettiğiniz birşey varsa sorabilirsiniz
  • 09-08-2021, 02:16:39
    #8
    Değerli hocam , merhabalar.

    Her Türk genci gibi hepimizin yurtdışı hayalleri ve birer dodge charger hayali olduğunu biliyorum , bende dahil kaçak , göçmen , sahte karlık , evsiz , gibi yöntemler ile yurt dışına ihraç edilmekten gurur duyarım



    Lütfen siyasi tavra çekmeyiniz.
  • 09-08-2021, 02:17:44
    #9
    Kazandilar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değerli hocam , merhabalar.

    Her Türk genci gibi hepimizin yurtdışı hayalleri ve birer dodge charger hayali olduğunu biliyorum , bende dahil kaçak , göçmen , sahte karlık , evsiz , gibi yöntemler ile yurt dışına ihraç edilmekten gurur duyarım



    Lütfen siyasi tavra çekmeyiniz.
    Beğendiğim en güzel yorumlardan biri olabilir