berkribas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
amerikaya kuzenim gidiyor beni de çağırıyor dil okulu vs vs çok zor geldiği için gitmek istemiyorum ama gitmek de zorundayız bir bakıma. araba ve ev almanın imkansız olduğu ülkede ne tarz bir iş bulacaz da aylık 20 k kazanıcaz. mecburuz yani
Hocam şimdi sizin kuzeniniz bizimde kuzenimiz bizide bi görürsünüz