Yurtdışında yaşama veya çalışma hayali olan birçok kişi olduğunu düşünüyorum. Siyasi bir tartışma içerisine girmeden bu konuyu tartışalım dertleşelim diye açıyorum. Aynı şekilde yurtdışında yaşayan forum üyelerini de konuya davet ediyorum.