Yurtdışına gitmeyi hiç hayal etmedim ne bileyim geride bırakacağım bir ailem veya bir sevdiğim olmasaydı isterdim belki ama onlar varken hayalini bile kuramıyorum.
Çok duygusal düşünüyorum sanırım ama insanın sevdiği neredeyse memleketi de orası olmuyor mu yanlış mı düşünüyorum acaba
Sorma hocam sorma bizde bir gelenek haline dönüşmüş aile kavramı çok önemli oluyor. Kimi nerede bırakıp nereye gideceksin ki değil mi? Ben de o mağdurlardanım ama artık gerçekten yeter. Genç yaşta bu kadar sıkıntı stresi kaldıramaz oluyor insan. Basit bir araba alıcaksın yurtdışında 3.000 birim burada 150.000 birim el insaf 🤷🏻♂