berkribas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
haklısınız sonuçta şuan bile gitsem illaki hayatta kalabilirim iş falan da bulunur dil olmadan. az buz var zaten dil 0 değil yani. ama dediğim gibi her şeyi güzel halledip gitmek istiyorum ama dil okulu da olabilir, neden olmasın. valla bakıcaz. 15 k dolara camaro almak herkes ister tabi ki...
Hocam sondaki hayalimi yazıp ve şimdi burada gerçekleşemeyeceğini hatırlatıp üzmeseydiniz ya