Durum öyle bir hal aldı ki, ülkenin bu hale gelmesinde katkısı olanlar bile artık yurtdışına kaçmak istiyorlar.
Aslında bizim gibilerin gitmemesi lazım. Biz niye gidiyoruz?
Ülkeyi savaşsız ele geçirdiler, yaşanmaz hale getirdiler, gençlerin gelecek adına ümidi kalmadı, aileler çocuklarına çok kötü ülke kalıyor diye üzülüyor, durum hiç iç açıcı değil anlıyorum.
Ama şu an ülkeyi bu hale getirenlerin en güçsüz olduğu dönem.
Sakın aklınıza bunlar seçimle gitmez, bu ülke değişmez artık diye düşüncelerin yerleşmesine izin vermeyin.
Tunus gibi ülkelerde dahi seçim sonuçları kabulleniliyor ki bizde de aynısı olacak.
2023 sonrası düzen değişmezse zaten büyük bir göç dalgası avrupayı bekliyor olacak.
Çünkü o sonuçtan sonra artık TL düşüşe devam edecek ülkenin kaynakları suriyeliler ve afganlar için kullanılmaya devam edecek.
O zaman da imkanı olan bu ülkede artık durmaz.
Bu yazım siyaset filan değil. Memleket meselesi.