GuarDofErun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sizin gibi birsürü kişi aynı şeyi düşünüyormuş başta (izlediğim bazı yurtdışına taşınan arkadaşların vloglarından) sonrasında zaten kendi kendine herşey yerine oturuyormuş.Bi aksan yüzünden böyle bir fırsattan vazgeçmeyin
haklısınız sonuçta şuan bile gitsem illaki hayatta kalabilirim iş falan da bulunur dil olmadan. az buz var zaten dil 0 değil yani. ama dediğim gibi her şeyi güzel halledip gitmek istiyorum ama dil okulu da olabilir, neden olmasın. valla bakıcaz. 15 k dolara camaro almak herkes ister tabi ki...