Aşı karşıtlarına kısıtlama getirilmeli
113
●3.177
- 25-07-2021, 22:06:36Aşılama sadece kişiyi değil toplumu korur.Trevor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aşılama sadece kişiyi koruyor olsaydı Türkiye'deki çocukluk aşıları ve corona aşıları bedava olmazdı.
Coronanın bulaş hızınn sabit durması için nüfusun %70 inin aşılanması, bulaş hızının gerilemesi için %80-90 aşılanmalıdır.
Çünkü aşılama %100 koruma sağlamıyor %90 koruma sağlıyor. %10 aşılandığı halde hastalanabiliyor.
Aşılama kişilerin konak olmasının yani hastalığı başka insanlara bulaştıracak tehdit olmasını engeller.
Aşılanmayanlar hem aşılanan insanların %10'u için, hem de hiç aşılanmayanlar için bulaş riski taşıyan konaklar haline gelirler ve toplum sağlığına tehdittirler.
Sen ben aşı olmak istemiyorum dediğinde toplum için tehdit oluşturmaya başlarsın ve hiç bir delili olmayan bizi denek olarak kullanıyorlar masallarını öne sürerek toplum sağlığına tehdit olmayı tercih edenlere yapılacak her türlü kısıtlama haklıdır vicdanidir ve hukukidir. - 25-07-2021, 22:36:14Kapanma olacağını hiç sanmıyorum. Olası bir kapanma maddi manevi tüm dengeleri bozar.UMSGBTM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence aşılı - Aşısız kısıtlaması olabilir sosyal hayatta - 25-07-2021, 22:40:46Faydasını öğrenmek için ikinci doz aşı vurma tarihinden 21 gün sonra herhangi bir hastaneye giderek antikor testi yapıp koruyuculuk oranını iki saat içerisinde öğrenebilirsiniz. Benim ilk dozun üzerinde 21 gün sonrası yaptığım antikor testinde 10.43 çıktıCGLR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
21.günde antikor üretimi baslıyor ve 2.doz vurumu dan sonraki 40 güne kadar artarak devam ediyor. Dipnot bilgi vermek gerekirse aşı olmadan bile bu antikor testi yapınca 1 ve üstü değerler bağışıklık kazandığınızı gösteriyor. Her şeyin bir kolayı var hocam - 25-07-2021, 22:42:42Bu işin sonunu merak ediyorum aşıların etkisi yılbaşına kadar ya bitmiş yada cok düsük seviyeye gelmis olacak deniyor 1 kisiden dünyaya yayıldığına göre yılbasından sonra tekrar pikmi yapacak yada 6 7 ayda bir aşımı olunacak merak ediyorum bu gelişmeleri. Ayrıca bu aşıların sadecd acil kullanım onayı var bilmeyenler internetten acil kullanım onayını araştırabilir, Yani ileri vadede sonuçları icin bir garanti verilmiyor belki hiç bir sorun yaşatmaz belki ağır sorunlar yaşatır orasıda artık şans işi umarım tedavi edici ilaçlarda bir an önce bulunur aksi durumda kolay kolay bitecek gibi görünmüyor
- 25-07-2021, 22:42:44Çok faydalı bilgi, teşekkürler.DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-07-2021, 22:46:27Peki bunun en üst düzeyi kaç? Bilginiz var mı bu konudaDemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
10.43 çok iyi bir oran dediniz mesela. Yani tam veya iyi bir koruma için oran kaç olmalı - 25-07-2021, 22:49:1110.43 çok iyi bir oran diye söylemim yoktur.globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Antikor testlerinde 1 ve üstü değerler vücudun covide karşı antikor ürettiğini söylemektedir.
Benimki ilk antikor verisi gününde 10.43 çıktı. Doktorun söylediği 2.dozuna kadar sürekli olarak bu antikor değeri artacak. 2.doz aşıyı olduktan 2 hafta sonrasında ise maksimumum seviyeye gitmek için değerini yükseltecek. En maksimum değer nedir konusunda ise tam bir bilgim yok hocam