Yakında gelecek olan kısıtlamalar aşı olan veya aşı olmayan diye ikiye ayrılmayacak...
Kısıtlama geldiği an yine herkes evinde oturacak.
Aşı olan arkadaşlar ayrıcaklık bekliyorsa kafalarından silsinler onu