• 25-07-2021, 20:12:07
    #37
    Aşı olunca virüs yine bulaşabilir.
    Sadece sizi çok sarsmaz.
    Mesafe temizlik ve dikkat ile virüs kapmamaya çalışın.

    Herkes buna dikkat etse zaten böyle olmaz kaldı ki virüsü yayan aşı oldum bende virüs yok diye gezinenlerden kaynaklanıyor.
  • 25-07-2021, 20:13:50
    #38
    Anlamadığım bir şey var size kim aşı olursanız korona olmazsınız dedi, böyle bir şey yok arkadaşlar umarım biliyorsunuzdur.
  • 25-07-2021, 20:18:38
    #39
    Bilgisizce saçma sapan yorumlar yapılıyor.
    Aşı olanlar neden hastalanıyor diye bir saçmalık var.
    Aşının koruyuculuğu 2. dozdan 2 hafta sonra maksimum düzeye ulaşıyor.
    Bu süreçte virüsle temas eden adamın hastalanma ihtimali yüksek.
    Biontech in koruyuculuğu %90, yani virüsle temas eden 10 kişiden 1'inin hastalanması normal.
    Çevresinde aşılanıp hasta olan 1-2 kişiyi örnek gösterip aşılar işe yaramıyor diyen adamlar var.
    Bu ülkede okullarda abuk sabuk herşeyi öğretiyorlar ama analitik düşünmeyi, ölçme ve değerlendirmeyi, istatistiki veri okumayı öğretmiyorlar.
    Bu yüzden kendi küçük hayatındaki küçük deneyimlerden büyük fikirlere kapılanlar çıkıyor.
    Bilim Kurulu üyesi açıkladı artık vakaların büyük çoğunluğu aşısız insanlar.
    Döviz için Rusları pcr testi olmadan ülkeye sokanlar sağolsun delta varyantı yayılıyor.
    Sinovak delta varyantı için korumuyor, 2 doz biontech olmak lazım.
    Hala hiç aşı olmamış 20 milyondan fazla insan var.
    2 doz aşılanan insan sayısı ise 30 milyon.
    Nüfusun 50 milyonu henüz koruma altında değil.

    Aşı olmayıp hastalananlar olursa hastaneye yatarlarsa tedavi masrafları tahsil edilmeli.
    Dünyada sınırsız bir sigorta teminatı yoktur.
    Nasıl alkollü araç kullanan kaza yaparsa sigorta teminatını ödemiyorsa, aşısız adamın hastane masraflarını da SGK ödememelidir.
    Önlemini almayan bile bile riske girip hastalanan özgür insanlar tedavi masraflarını da özgürce ödemelidirler.

    Aşı karşıtları hep aynı Türküyü söylüyor.
    Bu aşı yüzünden başımıza bir şey gelirse şirket sorumluluk almıyor.

    Bu millete aşı olmayın diyenler aşı olmayıp coronadan ölenlere tazminat ödemeyi vaadediyorlar mı?
    Bu ben aşı olmamcılar yarın hastalanıp virüsü çevresinde birilerine bulaştırıp ölümüne neden olduklarında sorumluluk almayı taahhüt ediyorlar mı?
    Hiç bir bilimsel ispat delil göstermeden aşıyı virüsün kendisinden daha tehlikeli gösterip, aşılanıp eski hayatımıza dönmeyi geciktiren adamlar yüzünden bu sonbahar yine kapanacağız.
    Vaka sayıları 14 bine dayandı. Ağustos sonuna kadar 50 binleri bulur.
    Bir kez daha tam kapanmayı kaldıramaz bu ülke ekonomisi.
  • 25-07-2021, 20:28:57
    #40
    digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisizce saçma sapan yorumlar yapılıyor.
    Aşı olanlar neden hastalanıyor diye bir saçmalık var.
    Aşının koruyuculuğu 2. dozdan 2 hafta sonra maksimum düzeye ulaşıyor.
    Bu süreçte virüsle temas eden adamın hastalanma ihtimali yüksek.
    Biontech in koruyuculuğu %90, yani virüsle temas eden 10 kişiden 1'inin hastalanması normal.
    Çevresinde aşılanıp hasta olan 1-2 kişiyi örnek gösterip aşılar işe yaramıyor diyen adamlar var.
    Bu ülkede okullarda abuk sabuk herşeyi öğretiyorlar ama analitik düşünmeyi, ölçme ve değerlendirmeyi, istatistiki veri okumayı öğretmiyorlar.
    Bu yüzden kendi küçük hayatındaki küçük deneyimlerden büyük fikirlere kapılanlar çıkıyor.
    Bilim Kurulu üyesi açıkladı artık vakaların büyük çoğunluğu aşısız insanlar.
    Döviz için Rusları pcr testi olmadan ülkeye sokanlar sağolsun delta varyantı yayılıyor.
    Sinovak delta varyantı için korumuyor, 2 doz biontech olmak lazım.
    Hala hiç aşı olmamış 20 milyondan fazla insan var.
    2 doz aşılanan insan sayısı ise 30 milyon.
    Nüfusun 50 milyonu henüz koruma altında değil.

    Aşı olmayıp hastalananlar olursa hastaneye yatarlarsa tedavi masrafları tahsil edilmeli.
    Dünyada sınırsız bir sigorta teminatı yoktur.
    Nasıl alkollü araç kullanan kaza yaparsa sigorta teminatını ödemiyorsa, aşısız adamın hastane masraflarını da SGK ödememelidir.
    Önlemini almayan bile bile riske girip hastalanan özgür insanlar tedavi masraflarını da özgürce ödemelidirler.

    Aşı karşıtları hep aynı Türküyü söylüyor.
    Bu aşı yüzünden başımıza bir şey gelirse şirket sorumluluk almıyor.

    Bu millete aşı olmayın diyenler aşı olmayıp coronadan ölenlere tazminat ödemeyi vaadediyorlar mı?
    Bu ben aşı olmamcılar yarın hastalanıp virüsü çevresinde birilerine bulaştırıp ölümüne neden olduklarında sorumluluk almayı taahhüt ediyorlar mı?
    Hiç bir bilimsel ispat delil göstermeden aşıyı virüsün kendisinden daha tehlikeli gösterip, aşılanıp eski hayatımıza dönmeyi geciktiren adamlar yüzünden bu sonbahar yine kapanacağız.
    Vaka sayıları 14 bine dayandı. Ağustos sonuna kadar 50 binleri bulur.
    Bir kez daha tam kapanmayı kaldıramaz bu ülke ekonomisi.

    Katılıyorum

    Artı olarak: sıradan ameliyat öncesi bile hastadan imza alınıyor. Bu çok normal.
  • 25-07-2021, 20:31:30
    #41
    Araştırmalar aşı olmanın bulaşma hızını düşürdüğü ölümleri azalttığını söylüyor. Allah herkese beyin vermiş, bunu kullanıp aşı olup olmamak kişinin elinde niye hala uzatılıyor ki bu konu

    https://www.news-medical.net/news/20...nsmission.aspx
  • 25-07-2021, 20:37:10
    #42
    Afrika'da vs insanlar yoksulluktan olacak aşı bulamıyor, bizim devletimiz ayağına Bedava getiriyor ama adamlar tribe giriyor aşı olmamak için.
    • mertcangokgoz
    mertcangokgoz bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 25-07-2021, 20:55:16
    #43
    @globaltr; hocam aşı sizi koruyor başkasını değil. Ben aşı olmak istemiyorum, korunmakta istemiyorum, sonuç benim sonucum bu suç mu? Ben de şöyle diyeyim; "Bilime güveniyorsanız o zaman sizi ilaç firmaları kobay olarak kullansın" Böyle bir mantık var mı Allah aşkına? İnsanların zorla bir şeylere zorlanmasını ne hukuki, ne vicdani bir biçimde doğru bulmuyorum.
  • 25-07-2021, 21:05:06
    #44
    Trevor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @globaltr; hocam aşı sizi koruyor başkasını değil. Ben aşı olmak istemiyorum, korunmakta istemiyorum, sonuç benim sonucum bu suç mu? Ben de şöyle diyeyim; "Bilime güveniyorsanız o zaman sizi ilaç firmaları kobay olarak kullansın" Böyle bir mantık var mı Allah aşkına? İnsanların zorla bir şeylere zorlanmasını ne hukuki, ne vicdani bir biçimde doğru bulmuyorum.
    Bu doğru bir bakış açısı değil. Yine de siz bilirsiniz tabi.
    Ama yakın zamanda kısıtlamalar gelecek aşı olmayanlara. Umarım hayat akışınızda sorun olmaz
  • 25-07-2021, 21:08:34
    #45
    Laf mı yani şimdi bu, bilime güvenmiyorsaniz burada ne işiniz var. Bilimin teknolojinin tavan yaptığı platformda. Burada ekmek yiyen yazılımcılar koderler vs hepsi bilime güvenip eğitim aldıkları için buradalar.
    • globaltr
    globaltr bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.