Bilgisizce saçma sapan yorumlar yapılıyor.
Aşı olanlar neden hastalanıyor diye bir saçmalık var.
Aşının koruyuculuğu 2. dozdan 2 hafta sonra maksimum düzeye ulaşıyor.
Bu süreçte virüsle temas eden adamın hastalanma ihtimali yüksek.
Biontech in koruyuculuğu %90, yani virüsle temas eden 10 kişiden 1'inin hastalanması normal.
Çevresinde aşılanıp hasta olan 1-2 kişiyi örnek gösterip aşılar işe yaramıyor diyen adamlar var.
Bu ülkede okullarda abuk sabuk herşeyi öğretiyorlar ama analitik düşünmeyi, ölçme ve değerlendirmeyi, istatistiki veri okumayı öğretmiyorlar.
Bu yüzden kendi küçük hayatındaki küçük deneyimlerden büyük fikirlere kapılanlar çıkıyor.
Bilim Kurulu üyesi açıkladı artık vakaların büyük çoğunluğu aşısız insanlar.
Döviz için Rusları pcr testi olmadan ülkeye sokanlar sağolsun delta varyantı yayılıyor.
Sinovak delta varyantı için korumuyor, 2 doz biontech olmak lazım.
Hala hiç aşı olmamış 20 milyondan fazla insan var.
2 doz aşılanan insan sayısı ise 30 milyon.
Nüfusun 50 milyonu henüz koruma altında değil.
Aşı olmayıp hastalananlar olursa hastaneye yatarlarsa tedavi masrafları tahsil edilmeli.
Dünyada sınırsız bir sigorta teminatı yoktur.
Nasıl alkollü araç kullanan kaza yaparsa sigorta teminatını ödemiyorsa, aşısız adamın hastane masraflarını da SGK ödememelidir.
Önlemini almayan bile bile riske girip hastalanan özgür insanlar tedavi masraflarını da özgürce ödemelidirler.
Aşı karşıtları hep aynı Türküyü söylüyor.
Bu aşı yüzünden başımıza bir şey gelirse şirket sorumluluk almıyor.
Bu millete aşı olmayın diyenler aşı olmayıp coronadan ölenlere tazminat ödemeyi vaadediyorlar mı?
Bu ben aşı olmamcılar yarın hastalanıp virüsü çevresinde birilerine bulaştırıp ölümüne neden olduklarında sorumluluk almayı taahhüt ediyorlar mı?
Hiç bir bilimsel ispat delil göstermeden aşıyı virüsün kendisinden daha tehlikeli gösterip, aşılanıp eski hayatımıza dönmeyi geciktiren adamlar yüzünden bu sonbahar yine kapanacağız.
Vaka sayıları 14 bine dayandı. Ağustos sonuna kadar 50 binleri bulur.
Bir kez daha tam kapanmayı kaldıramaz bu ülke ekonomisi.
Katılıyorum
Artı olarak: sıradan ameliyat öncesi bile hastadan imza alınıyor. Bu çok normal.