@globaltr; hocam aşı sizi koruyor başkasını değil. Ben aşı olmak istemiyorum, korunmakta istemiyorum, sonuç benim sonucum bu suç mu? Ben de şöyle diyeyim; "Bilime güveniyorsanız o zaman sizi ilaç firmaları kobay olarak kullansın" Böyle bir mantık var mı Allah aşkına? İnsanların zorla bir şeylere zorlanmasını ne hukuki, ne vicdani bir biçimde doğru bulmuyorum.