Trevor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@globaltr; hocam aşı sizi koruyor başkasını değil. Ben aşı olmak istemiyorum, korunmakta istemiyorum, sonuç benim sonucum bu suç mu? Ben de şöyle diyeyim; "Bilime güveniyorsanız o zaman sizi ilaç firmaları kobay olarak kullansın" Böyle bir mantık var mı Allah aşkına? İnsanların zorla bir şeylere zorlanmasını ne hukuki, ne vicdani bir biçimde doğru bulmuyorum.
Bu doğru bir bakış açısı değil. Yine de siz bilirsiniz tabi.
Ama yakın zamanda kısıtlamalar gelecek aşı olmayanlara. Umarım hayat akışınızda sorun olmaz