Aşı olunca virüs yine bulaşabilir.
Sadece sizi çok sarsmaz.
Mesafe temizlik ve dikkat ile virüs kapmamaya çalışın.

Herkes buna dikkat etse zaten böyle olmaz kaldı ki virüsü yayan aşı oldum bende virüs yok diye gezinenlerden kaynaklanıyor.