• 25-07-2021, 19:37:21
    #19
    Denilen şu ki; Aşı bulaşı engellemez. Siz covit olursanız hafif atlatmanızı sağlar.
  • 25-07-2021, 19:39:14
    #20
    SinanOzdemirphp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazmış olduğum yazının son cümlesini okuyup tekrar yorum yapar mısınız? Akrabam bile aşı olmuşken 1 hafta sonu hastaneye yatırıldı ve covid sebebi ile vefat etti.
    Aşı mı kurtaracak yani bizi? Aşı olunca gerçekten vaka sayıları düşecek mi? Bu duruma inanıyorsanız sizin taktirinizdir.
    Tıp bilimi ve istatistik bilimi ortak sonucu aşılama oranı yüksek toplumlarda covid vefatlarının %99 u aşısız hastalardan oluşuyor. Sizin akrabanız o %1 lik dilime girmiş ya tam bağışıklık oluşmadan yakalandı virüse yada yüksek virüs yükü aldı. Aşı olana da maskeyi çıkar ortamlara ak demiyor kimse. Aşı ile ölümler ve hastane yatişlari azalarak uzun vadede salgın günlük hayatı olumsuz etkilemez hale getirilecek hepsi bu.
    Yakınınıza Allah rahmet eylesin. Başınız sağolsun.
    • tatar59
    • globaltr
    tatar59 ve globaltr bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 25-07-2021, 19:41:19
    #21
    şöyle bir adım bekliyorum , olduğunuz tüm aşıları unutun bunu olmasınız
    ilaç sektörü kendi ekmeğine balı sürmeden bırakır mı ? yani bundan 5 sene sonrası ne olacak Allah bilir .
    Haberler sağolsun algıya oynuyor . buzullar çözülüyor keşfedilememiş yeni 28 tür virüs çeşidi ortaya çıktı . vay anam vay
    geçenlerde avrupada hatırlarsanız konserler oluyordu . şimdi çoğu kapanma durumuna geldi .
    Velhasılı kelam , medya veya devlet odaklı hareket etmekten ziyade burada milletin düşünceleriyle sabahlara kadar tartışıp güzel vaktinizi çöp etmeyin .
    bu zıkkım aşı olana da bulaşıyor aşı olmayana da çözümü en az 5 yıl sürer . siz tedbirli olun takdiri Allahtan .
    düşüncem isteyen olur isteyen olmaz . yaptırım da kanun çıkmadıkça suç sayılır . kolay kolay da kanun çıkmaz bunun için
  • 25-07-2021, 19:43:03
    #22
    Bilim diyorsunuz da, gerçek bilim birileri tarafından manipüle edilmez.
    Şu anki bilim veya istatistik diye gördüğünüz şeylerin saf, hiç kimsenin etkisi olmadan ilerlediğini mi düşünüyorsunuz?

    Eğer öyle düşünüyorsanız yanılıyorsunuz, televizyonlarda halka gösterilen istatistiklerin doğruluğundan kesinlikle emin misiniz?
    Değilsiniz, işte bu yüzden gereksiz bir konu olmuş. Kişisel fikrimdir.
  • 25-07-2021, 19:43:50
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ben sadece yorumları okumaya geldim
  • 25-07-2021, 19:45:54
    #24
    Aşı olmadım olmayacagım Babamla tartıştım Diyorki herşeye karşısın
  • 25-07-2021, 19:46:28
    #25
    Evteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şöyle bir adım bekliyorum , olduğunuz tüm aşıları unutun bunu olmasınız
    ilaç sektörü kendi ekmeğine balı sürmeden bırakır mı ? yani bundan 5 sene sonrası ne olacak Allah bilir .
    Haberler sağolsun algıya oynuyor . buzullar çözülüyor keşfedilememiş yeni 28 tür virüs çeşidi ortaya çıktı . vay anam vay
    geçenlerde avrupada hatırlarsanız konserler oluyordu . şimdi çoğu kapanma durumuna geldi .
    Velhasılı kelam , medya veya devlet odaklı hareket etmekten ziyade burada milletin düşünceleriyle sabahlara kadar tartışıp güzel vaktinizi çöp etmeyin .
    bu zıkkım aşı olana da bulaşıyor aşı olmayana da çözümü en az 5 yıl sürer . siz tedbirli olun takdiri Allahtan .
    düşüncem isteyen olur isteyen olmaz . yaptırım da kanun çıkmadıkça suç sayılır . kolay kolay da kanun çıkmaz bunun için
    Hiç kanuna falan gerek yok, ben bir siyasi parti üyesiyim ve 2 doz aşı olana kadar TBMM'ye alınmadım grup toplantılarina. Adında Millet yazıyor ama ben giremiyorum hadi mahkemeye verelim Meclisi bakalım suç mu 😊😊
    • globaltr
    • Evteks
    globaltr ve Evteks bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.
  • 25-07-2021, 19:47:03
    #26
    Gülesim geliyor şu aşı meraklılarına gerçekten Kimseyi zorla aşı vuramazsınız hocam. O zaman bende kendimi rahatsız eden hayatımı tehdit eden bir şeyin kaldırılmasını istiyorum mesela sigara. Ben içmiyorum, tiksiniyorum ve içilmesini de istemiyorum. Hem sağlık açısından hem de çevresel açıdan. Bakacak olursak bu ve benzeri örnek çoğaltabilir. Kimseye aşı olmadı diye kısıtlama getirilemez. Yukarıdaki yorumlarda arkadaşlardan birisi söylemiş zamanında getirilmesi gereken yasaklarda herkes cirit attı. Şimdi aşıya sığınıp yasak gelsin diyorsunuz. Açıkçası mantıklı ve adaletli bir durum değil. Kaldı ki "Koronavirüs" denilen zımbırtının gerçekten bir pandemi ya da ciddi derecede bir rahatsızlık olduğu bile şüpheli. Bir gün işçinde açlıktan ölen insan sayısı bile daha fazla ona bakacak olursak. Vs. vs. uzayıp gider liste. Korku politikası ile insanları sömürmekten başka bir şey değil. Birileri cebini dolduracak diye insan oğlu her zamanki gibi zulme uğruyor. Bana komple teorisyeni diyecekler, alıştım artık. İstediğinizi deyin
    Ek not: PCR testinin geçerli olmadığını DSÖ yetkilisi kendi ağzıyla bas bas sitesinde resmi bir duyuru ile yayınladı. Bir kaç gün sonra apar topar sildiler resmi açıklamayı. PCR testini geliştiren bilim insanları da aynı şekilde açıklama yaptı fakat sonra onlarda ifadelerini kaldırdı bir kaç gün sonra.





  • 25-07-2021, 19:49:10
    #27
    böyle kriz anlarında büyük fırsatlar yatar da neyse belli bir kurum için tüzük yapmışlardır ona uymak mecburidir gelsin de aşı olmayanı avm ye almasınlar bak noluyor )


    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç kanuna falan gerek yok, ben bir siyasi parti üyesiyim ve 2 doz aşı olana kadar TBMM'ye alınmadım grup toplantılarina. Adında Millet yazıyor ama ben giremiyorum hadi mahkemeye verelim Meclisi bakalım suç mu 😊😊