Aşı karşıtlarına kısıtlama getirilmeli
113
●3.177
- 25-07-2021, 19:37:21Denilen şu ki; Aşı bulaşı engellemez. Siz covit olursanız hafif atlatmanızı sağlar.
- 25-07-2021, 19:39:14Tıp bilimi ve istatistik bilimi ortak sonucu aşılama oranı yüksek toplumlarda covid vefatlarının %99 u aşısız hastalardan oluşuyor. Sizin akrabanız o %1 lik dilime girmiş ya tam bağışıklık oluşmadan yakalandı virüse yada yüksek virüs yükü aldı. Aşı olana da maskeyi çıkar ortamlara ak demiyor kimse. Aşı ile ölümler ve hastane yatişlari azalarak uzun vadede salgın günlük hayatı olumsuz etkilemez hale getirilecek hepsi bu.SinanOzdemirphp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yakınınıza Allah rahmet eylesin. Başınız sağolsun. - 25-07-2021, 19:41:19şöyle bir adım bekliyorum , olduğunuz tüm aşıları unutun bunu olmasınız
ilaç sektörü kendi ekmeğine balı sürmeden bırakır mı ? yani bundan 5 sene sonrası ne olacak Allah bilir .
Haberler sağolsun algıya oynuyor . buzullar çözülüyor keşfedilememiş yeni 28 tür virüs çeşidi ortaya çıktı . vay anam vay
geçenlerde avrupada hatırlarsanız konserler oluyordu . şimdi çoğu kapanma durumuna geldi .
Velhasılı kelam , medya veya devlet odaklı hareket etmekten ziyade burada milletin düşünceleriyle sabahlara kadar tartışıp güzel vaktinizi çöp etmeyin .
bu zıkkım aşı olana da bulaşıyor aşı olmayana da
çözümü en az 5 yıl sürer . siz tedbirli olun takdiri Allahtan .
düşüncem isteyen olur isteyen olmaz . yaptırım da kanun çıkmadıkça suç sayılır . kolay kolay da kanun çıkmaz bunun için
- 25-07-2021, 19:43:03Bilim diyorsunuz da, gerçek bilim birileri tarafından manipüle edilmez.
Şu anki bilim veya istatistik diye gördüğünüz şeylerin saf, hiç kimsenin etkisi olmadan ilerlediğini mi düşünüyorsunuz?
Eğer öyle düşünüyorsanız yanılıyorsunuz, televizyonlarda halka gösterilen istatistiklerin doğruluğundan kesinlikle emin misiniz?
Değilsiniz, işte bu yüzden gereksiz bir konu olmuş. Kişisel fikrimdir. - 25-07-2021, 19:46:28Hiç kanuna falan gerek yok, ben bir siyasi parti üyesiyim ve 2 doz aşı olana kadar TBMM'ye alınmadım grup toplantılarina. Adında Millet yazıyor ama ben giremiyorum hadi mahkemeye verelim Meclisi bakalım suç mu 😊😊Evteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-07-2021, 19:47:03Gülesim geliyor şu aşı meraklılarına gerçekten
Kimseyi zorla aşı vuramazsınız hocam. O zaman bende kendimi rahatsız eden hayatımı tehdit eden bir şeyin kaldırılmasını istiyorum mesela sigara. Ben içmiyorum, tiksiniyorum ve içilmesini de istemiyorum. Hem sağlık açısından hem de çevresel açıdan. Bakacak olursak bu ve benzeri örnek çoğaltabilir. Kimseye aşı olmadı diye kısıtlama getirilemez. Yukarıdaki yorumlarda arkadaşlardan birisi söylemiş zamanında getirilmesi gereken yasaklarda herkes cirit attı. Şimdi aşıya sığınıp yasak gelsin diyorsunuz. Açıkçası mantıklı ve adaletli bir durum değil. Kaldı ki "Koronavirüs" denilen zımbırtının gerçekten bir pandemi ya da ciddi derecede bir rahatsızlık olduğu bile şüpheli. Bir gün işçinde açlıktan ölen insan sayısı bile daha fazla ona bakacak olursak. Vs. vs. uzayıp gider liste. Korku politikası ile insanları sömürmekten başka bir şey değil. Birileri cebini dolduracak diye insan oğlu her zamanki gibi zulme uğruyor. Bana komple teorisyeni diyecekler, alıştım artık. İstediğinizi deyin
Ek not: PCR testinin geçerli olmadığını DSÖ yetkilisi kendi ağzıyla bas bas sitesinde resmi bir duyuru ile yayınladı. Bir kaç gün sonra apar topar sildiler resmi açıklamayı. PCR testini geliştiren bilim insanları da aynı şekilde açıklama yaptı fakat sonra onlarda ifadelerini kaldırdı bir kaç gün sonra.


- 25-07-2021, 19:49:10böyle kriz anlarında büyük fırsatlar yatar da neyse
belli bir kurum için tüzük yapmışlardır ona uymak mecburidir gelsin de aşı olmayanı avm ye almasınlar bak noluyor
)
PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kimseyi zorla aşı vuramazsınız hocam. O zaman bende kendimi rahatsız eden hayatımı tehdit eden bir şeyin kaldırılmasını istiyorum mesela sigara. Ben içmiyorum, tiksiniyorum ve içilmesini de istemiyorum. Hem sağlık açısından hem de çevresel açıdan. Bakacak olursak bu ve benzeri örnek çoğaltabilir. Kimseye aşı olmadı diye kısıtlama getirilemez. Yukarıdaki yorumlarda arkadaşlardan birisi söylemiş zamanında getirilmesi gereken yasaklarda herkes cirit attı. Şimdi aşıya sığınıp yasak gelsin diyorsunuz. Açıkçası mantıklı ve adaletli bir durum değil. Kaldı ki "Koronavirüs" denilen zımbırtının gerçekten bir pandemi ya da ciddi derecede bir rahatsızlık olduğu bile şüpheli. Bir gün işçinde açlıktan ölen insan sayısı bile daha fazla ona bakacak olursak. Vs. vs. uzayıp gider liste. Korku politikası ile insanları sömürmekten başka bir şey değil. Birileri cebini dolduracak diye insan oğlu her zamanki gibi zulme uğruyor. Bana komple teorisyeni diyecekler, alıştım artık. İstediğinizi deyin

