Bilim diyorsunuz da, gerçek bilim birileri tarafından manipüle edilmez.
Şu anki bilim veya istatistik diye gördüğünüz şeylerin saf, hiç kimsenin etkisi olmadan ilerlediğini mi düşünüyorsunuz?
Eğer öyle düşünüyorsanız yanılıyorsunuz, televizyonlarda halka gösterilen istatistiklerin doğruluğundan kesinlikle emin misiniz?
Değilsiniz, işte bu yüzden gereksiz bir konu olmuş. Kişisel fikrimdir.