böyle kriz anlarında büyük fırsatlar yatar da neyse belli bir kurum için tüzük yapmışlardır ona uymak mecburidir gelsin de aşı olmayanı avm ye almasınlar bak noluyor )


PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hiç kanuna falan gerek yok, ben bir siyasi parti üyesiyim ve 2 doz aşı olana kadar TBMM'ye alınmadım grup toplantılarina. Adında Millet yazıyor ama ben giremiyorum hadi mahkemeye verelim Meclisi bakalım suç mu 😊😊