Gülesim geliyor şu aşı meraklılarına gerçekten Kimseyi zorla aşı vuramazsınız hocam. O zaman bende kendimi rahatsız eden hayatımı tehdit eden bir şeyin kaldırılmasını istiyorum mesela sigara. Ben içmiyorum, tiksiniyorum ve içilmesini de istemiyorum. Hem sağlık açısından hem de çevresel açıdan. Bakacak olursak bu ve benzeri örnek çoğaltabilir. Kimseye aşı olmadı diye kısıtlama getirilemez. Yukarıdaki yorumlarda arkadaşlardan birisi söylemiş zamanında getirilmesi gereken yasaklarda herkes cirit attı. Şimdi aşıya sığınıp yasak gelsin diyorsunuz. Açıkçası mantıklı ve adaletli bir durum değil. Kaldı ki "Koronavirüs" denilen zımbırtının gerçekten bir pandemi ya da ciddi derecede bir rahatsızlık olduğu bile şüpheli. Bir gün işçinde açlıktan ölen insan sayısı bile daha fazla ona bakacak olursak. Vs. vs. uzayıp gider liste. Korku politikası ile insanları sömürmekten başka bir şey değil. Birileri cebini dolduracak diye insan oğlu her zamanki gibi zulme uğruyor. Bana komple teorisyeni diyecekler, alıştım artık. İstediğinizi deyin
Ek not: PCR testinin geçerli olmadığını DSÖ yetkilisi kendi ağzıyla bas bas sitesinde resmi bir duyuru ile yayınladı. Bir kaç gün sonra apar topar sildiler resmi açıklamayı. PCR testini geliştiren bilim insanları da aynı şekilde açıklama yaptı fakat sonra onlarda ifadelerini kaldırdı bir kaç gün sonra.