Evteks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şöyle bir adım bekliyorum , olduğunuz tüm aşıları unutun bunu olmasınız
ilaç sektörü kendi ekmeğine balı sürmeden bırakır mı ? yani bundan 5 sene sonrası ne olacak Allah bilir .
Haberler sağolsun algıya oynuyor . buzullar çözülüyor keşfedilememiş yeni 28 tür virüs çeşidi ortaya çıktı . vay anam vay
geçenlerde avrupada hatırlarsanız konserler oluyordu . şimdi çoğu kapanma durumuna geldi .
Velhasılı kelam , medya veya devlet odaklı hareket etmekten ziyade burada milletin düşünceleriyle sabahlara kadar tartışıp güzel vaktinizi çöp etmeyin .
bu zıkkım aşı olana da bulaşıyor aşı olmayana da çözümü en az 5 yıl sürer . siz tedbirli olun takdiri Allahtan .
düşüncem isteyen olur isteyen olmaz . yaptırım da kanun çıkmadıkça suç sayılır . kolay kolay da kanun çıkmaz bunun için
Hiç kanuna falan gerek yok, ben bir siyasi parti üyesiyim ve 2 doz aşı olana kadar TBMM'ye alınmadım grup toplantılarina. Adında Millet yazıyor ama ben giremiyorum hadi mahkemeye verelim Meclisi bakalım suç mu 😊😊