• 25-07-2021, 19:32:15
    #10
    Kişinin rızası olmadan değil devlet dünya üzerine yürüse yine kimse bir şey yapamaz herkes aynı fikirde değil ki en az 2m kişi aşı olmaz tahminimce
  • 25-07-2021, 19:32:37
    #11
    Hadi diyelimki aşı olmayanlara yasak konuldu mekanlara sağa sola giremeyecek; kaç esnaf buna uyacak ? Doğru dürüst devlet erbabı uymuyor mevcut yasaklara millet nasıl uysun? Kusura bakmayın hocam herkes ekmeğinin peşinde ben aşı olmadım aşı kartı olmayan giremez diye bir kanun çıksa mekanların %99 u her türlü göz yumar… ek olarak ben aşı olmadım doğru çünkü 2 yıldır evden dahi çıkmıyorum. Aşı olmaya sağlık ocağına gitmeyi bile riskli buluyorum. Çok şükür ailemde dışarı çıkmıyor evimizde zaten dağın başında saygılarımı sunarım kırıcı bir şey yazmak değil niyetim öyle algılanırsa özür dilerim
  • 25-07-2021, 19:32:44
    #12
    Sorun aşı olmak değil aşı olduktan sonra kurallara uymayanlar da adam aşı olunca sanki ben covid olmam havasında maskeyi mesafeyi temizliği unutuyor.
  • 25-07-2021, 19:33:28
    #13
    SinanOzdemirphp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşı olmayan insanlardan daha çok aşı olan insanlar korkuyor!
    Madem aşı oldunuz neyden korkuyorsunuz? Özgürlük denilen bir şey var. İsteyen olur isteyen olmaz.
    Aşı olup da covid yakalanıp ölen akrabam var. Aşının faydalı olduğunu düşünüyorsanız korkmanıza gerek yoktur.
    10 gün önce benim de akrabam öldü kovid yüzünden. 2 doz Çin aşısı olmuştu ama 75 yaşındaydı ve bir çok kronik hastalığı vardı.
    İstisnalar olacaktır.
    Aşı şu an tek çıkış yolu
  • 25-07-2021, 19:33:44
    #14
    Platin üye
    aşı olmayıpta
    antikor testi yaptıran varmı acaba
  • 25-07-2021, 19:33:57
    #15
    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aşı olanın korkusu aşı olmayanlar yüzünden yine vakalar artacak, yasaklar kisitlamalar geri gelecek. İnsanlar ekmeğinden işinden olacak, çocuklar okulundan geri kalacak. Öyle ben aşı olmuyorsam kime ne diye birşey yok. Kamu yararı diye birşey var.

    Yoksa aşı olmayan ölmüş bitmiş umurumda bile olmaz. Ülke nüfusu haddinden fazla kalabalık zaten. Kendi iradesiyle ölmek isteyene bizim yapabileceğimiz bir şey yok.
    Yazmış olduğum yazının son cümlesini okuyup tekrar yorum yapar mısınız? Akrabam bile aşı olmuşken 1 hafta sonu hastaneye yatırıldı ve covid sebebi ile vefat etti.
    Aşı mı kurtaracak yani bizi? Aşı olunca gerçekten vaka sayıları düşecek mi? Bu duruma inanıyorsanız sizin taktirinizdir.
  • 25-07-2021, 19:34:51
    #16
    albatross adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kişinin rızası olmadan değil devlet dünya üzerine yürüse yine kimse bir şey yapamaz herkes aynı fikirde değil ki en az 2m kişi aşı olmaz tahminimce
    Olmayan olmaz hocam kimse zorla enjektör dayayacak değil. Ama kamuya açık bir çok şeyden mahrum bırakma hakkı da Devlete ait. Devlet denen şey neden var? Yoksa herkes herşeyi kendi keyfine göre yapar, olur biter.
    • globaltr
    globaltr bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 25-07-2021, 19:36:10
    #17
    PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Olmayan olmaz hocam kimse zorla enjektör dayayacak değil. Ama kamuya açık bir çok şeyden mahrum bırakma hakkı da Devlete ait. Devlet denen şey neden var? Yoksa herkes herşeyi kendi keyfine göre yapar, olur biter.
    Her şey online oldu şu devirde alışverişini her şeyini online halleder gayet mantıklı aslında
  • 25-07-2021, 19:36:28
    #18
    SinanOzdemirphp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazmış olduğum yazının son cümlesini okuyup tekrar yorum yapar mısınız? Akrabam bile aşı olmuşken 1 hafta sonu hastaneye yatırıldı ve covid sebebi ile vefat etti.
    Aşı mı kurtaracak yani bizi? Aşı olunca gerçekten vaka sayıları düşecek mi? Bu duruma inanıyorsanız sizin taktirinizdir.
    Aşılama artarsa vaka sayıları düşer. Ve en azından normal grip gibi geçirip gideriz. Ben buna inanıyorum.
    Bilim dünyası bu tez üzerinde hemfikir. Bize sadece uygulamak düşer.