Aşı karşıtlarına kısıtlama getirilmeli
113
●3.177
- 25-07-2021, 19:32:37Hadi diyelimki aşı olmayanlara yasak konuldu mekanlara sağa sola giremeyecek; kaç esnaf buna uyacak ? Doğru dürüst devlet erbabı uymuyor mevcut yasaklara millet nasıl uysun? Kusura bakmayın hocam herkes ekmeğinin peşinde ben aşı olmadım aşı kartı olmayan giremez diye bir kanun çıksa mekanların %99 u her türlü göz yumar ek olarak ben aşı olmadım doğru çünkü 2 yıldır evden dahi çıkmıyorum. Aşı olmaya sağlık ocağına gitmeyi bile riskli buluyorum. Çok şükür ailemde dışarı çıkmıyor evimizde zaten dağın başında
saygılarımı sunarım kırıcı bir şey yazmak değil niyetim öyle algılanırsa özür dilerim
- 25-07-2021, 19:32:44Sorun aşı olmak değil aşı olduktan sonra kurallara uymayanlar da adam aşı olunca sanki ben covid olmam havasında maskeyi mesafeyi temizliği unutuyor.
- 25-07-2021, 19:33:2810 gün önce benim de akrabam öldü kovid yüzünden. 2 doz Çin aşısı olmuştu ama 75 yaşındaydı ve bir çok kronik hastalığı vardı.SinanOzdemirphp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İstisnalar olacaktır.
Aşı şu an tek çıkış yolu - 25-07-2021, 19:33:57Yazmış olduğum yazının son cümlesini okuyup tekrar yorum yapar mısınız? Akrabam bile aşı olmuşken 1 hafta sonu hastaneye yatırıldı ve covid sebebi ile vefat etti.PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aşı mı kurtaracak yani bizi? Aşı olunca gerçekten vaka sayıları düşecek mi? Bu duruma inanıyorsanız sizin taktirinizdir. - 25-07-2021, 19:34:51Olmayan olmaz hocam kimse zorla enjektör dayayacak değil. Ama kamuya açık bir çok şeyden mahrum bırakma hakkı da Devlete ait. Devlet denen şey neden var? Yoksa herkes herşeyi kendi keyfine göre yapar, olur biter.albatross adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-07-2021, 19:36:10Her şey online oldu şu devirde alışverişini her şeyini online halleder gayet mantıklı aslındaPastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 25-07-2021, 19:36:28Aşılama artarsa vaka sayıları düşer. Ve en azından normal grip gibi geçirip gideriz. Ben buna inanıyorum.SinanOzdemirphp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bilim dünyası bu tez üzerinde hemfikir. Bize sadece uygulamak düşer.
saygılarımı sunarım kırıcı bir şey yazmak değil niyetim öyle algılanırsa özür dilerim
