SinanOzdemirphp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yazmış olduğum yazının son cümlesini okuyup tekrar yorum yapar mısınız? Akrabam bile aşı olmuşken 1 hafta sonu hastaneye yatırıldı ve covid sebebi ile vefat etti.
Aşı mı kurtaracak yani bizi? Aşı olunca gerçekten vaka sayıları düşecek mi? Bu duruma inanıyorsanız sizin taktirinizdir.
Aşılama artarsa vaka sayıları düşer. Ve en azından normal grip gibi geçirip gideriz. Ben buna inanıyorum.
Bilim dünyası bu tez üzerinde hemfikir. Bize sadece uygulamak düşer.