Hadi diyelimki aşı olmayanlara yasak konuldu mekanlara sağa sola giremeyecek; kaç esnaf buna uyacak ? Doğru dürüst devlet erbabı uymuyor mevcut yasaklara millet nasıl uysun? Kusura bakmayın hocam herkes ekmeğinin peşinde ben aşı olmadım aşı kartı olmayan giremez diye bir kanun çıksa mekanların %99 u her türlü göz yumar… ek olarak ben aşı olmadım doğru çünkü 2 yıldır evden dahi çıkmıyorum. Aşı olmaya sağlık ocağına gitmeyi bile riskli buluyorum. Çok şükür ailemde dışarı çıkmıyor evimizde zaten dağın başında saygılarımı sunarım kırıcı bir şey yazmak değil niyetim öyle algılanırsa özür dilerim