Kişinin rızası olmadan değil devlet dünya üzerine yürüse yine kimse bir şey yapamaz herkes aynı fikirde değil ki en az 2m kişi aşı olmaz tahminimce
Olmayan olmaz hocam kimse zorla enjektör dayayacak değil. Ama kamuya açık bir çok şeyden mahrum bırakma hakkı da Devlete ait. Devlet denen şey neden var? Yoksa herkes herşeyi kendi keyfine göre yapar, olur biter.