SinanOzdemirphp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aşı olmayan insanlardan daha çok aşı olan insanlar korkuyor!
Madem aşı oldunuz neyden korkuyorsunuz? Özgürlük denilen bir şey var. İsteyen olur isteyen olmaz.
Aşı olup da covid yakalanıp ölen akrabam var. Aşının faydalı olduğunu düşünüyorsanız korkmanıza gerek yoktur.
10 gün önce benim de akrabam öldü kovid yüzünden. 2 doz Çin aşısı olmuştu ama 75 yaşındaydı ve bir çok kronik hastalığı vardı.
İstisnalar olacaktır.
Aşı şu an tek çıkış yolu