PastaMalzeme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aşı olanın korkusu aşı olmayanlar yüzünden yine vakalar artacak, yasaklar kisitlamalar geri gelecek. İnsanlar ekmeğinden işinden olacak, çocuklar okulundan geri kalacak. Öyle ben aşı olmuyorsam kime ne diye birşey yok. Kamu yararı diye birşey var.

Yoksa aşı olmayan ölmüş bitmiş umurumda bile olmaz. Ülke nüfusu haddinden fazla kalabalık zaten. Kendi iradesiyle ölmek isteyene bizim yapabileceğimiz bir şey yok.
Yazmış olduğum yazının son cümlesini okuyup tekrar yorum yapar mısınız? Akrabam bile aşı olmuşken 1 hafta sonu hastaneye yatırıldı ve covid sebebi ile vefat etti.
Aşı mı kurtaracak yani bizi? Aşı olunca gerçekten vaka sayıları düşecek mi? Bu duruma inanıyorsanız sizin taktirinizdir.