Bu işin sonunu merak ediyorum aşıların etkisi yılbaşına kadar ya bitmiş yada cok düsük seviyeye gelmis olacak deniyor 1 kisiden dünyaya yayıldığına göre yılbasından sonra tekrar pikmi yapacak yada 6 7 ayda bir aşımı olunacak merak ediyorum bu gelişmeleri. Ayrıca bu aşıların sadecd acil kullanım onayı var bilmeyenler internetten acil kullanım onayını araştırabilir, Yani ileri vadede sonuçları icin bir garanti verilmiyor belki hiç bir sorun yaşatmaz belki ağır sorunlar yaşatır orasıda artık şans işi umarım tedavi edici ilaçlarda bir an önce bulunur aksi durumda kolay kolay bitecek gibi görünmüyor