UMSGBTM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yakında gelecek olan kısıtlamalar aşı olan veya aşı olmayan diye ikiye ayrılmayacak...
Kısıtlama geldiği an yine herkes evinde oturacak.
Aşı olan arkadaşlar ayrıcaklık bekliyorsa kafalarından silsinler onu
Kapanma olacağını hiç sanmıyorum. Olası bir kapanma maddi manevi tüm dengeleri bozar.
Bence aşılı - Aşısız kısıtlaması olabilir sosyal hayatta