Faydasını öğrenmek için ikinci doz aşı vurma tarihinden 21 gün sonra herhangi bir hastaneye giderek antikor testi yapıp koruyuculuk oranını iki saat içerisinde öğrenebilirsiniz. Benim ilk dozun üzerinde 21 gün sonrası yaptığım antikor testinde 10.43 çıktı
21.günde antikor üretimi baslıyor ve 2.doz vurumu dan sonraki 40 güne kadar artarak devam ediyor. Dipnot bilgi vermek gerekirse aşı olmadan bile bu antikor testi yapınca 1 ve üstü değerler bağışıklık kazandığınızı gösteriyor. Her şeyin bir kolayı var hocam
Peki bunun en üst düzeyi kaç? Bilginiz var mı bu konuda
10.43 çok iyi bir oran dediniz mesela. Yani tam veya iyi bir koruma için oran kaç olmalı