Bebeğimiz Bu Hale Geldi (BioNTech Aşısı Yan Etki)
278
●7.745
- 13-07-2021, 18:38:02Çok geçmiş olsun. Çocuğunuzda alerji mevcut. Genelde bu anne babadan genlerle aktarılan belirli bir yaşa kadar etkisini gösteren sağlık problemi olabiliyor. Çocuklarda 7 yaşına kadar etkili oluyor genelde alerji yoğun olarak. Anne yetişkin olduğu için vücut yan etkiyi absorbe etmiş olabilir ama emzirme döneminde çocuğa geçmiştir. Kuzucuk biraz kendine geldikten sonra IgE testi yaptırmanızı öneririm. Gıda yada toz akarı alerjiside olabilir ilerde size problem yaşatmasın.
- 13-07-2021, 19:12:55Geçmiş olsun. Tesadüf olma ihtimalini de gözden kaçırmayın. Firmalar bu konularda hassas olabilir, karşınıza bir anda milyar dolarlık şirketi bulmayın.
Benim oğlum da doğum esnasında enfeksiyon kapmış ve 8 gün yoğun bakımda kalmıştı. Zor zamanlar ama geçiyor, unutuyorsunuz.
İyileşince gözlerinden öpün bebişi bizim yerimize.
Acil şifalar diliyorum.