• 13-07-2021, 18:37:21
    #55
    Çok geçmiş olsun acil şifalar dilerim
  • 13-07-2021, 18:38:02
    #56
    Çok geçmiş olsun. Çocuğunuzda alerji mevcut. Genelde bu anne babadan genlerle aktarılan belirli bir yaşa kadar etkisini gösteren sağlık problemi olabiliyor. Çocuklarda 7 yaşına kadar etkili oluyor genelde alerji yoğun olarak. Anne yetişkin olduğu için vücut yan etkiyi absorbe etmiş olabilir ama emzirme döneminde çocuğa geçmiştir. Kuzucuk biraz kendine geldikten sonra IgE testi yaptırmanızı öneririm. Gıda yada toz akarı alerjiside olabilir ilerde size problem yaşatmasın.
  • 13-07-2021, 18:41:15
    #57
    🌐 xvizyon ❤ r10
    Allahım şifalar versin inşallah
  • 13-07-2021, 18:44:02
    #58
    Vay yavrucak ya, ne olmus oyle :/
    Gecmis olsun. Tez zamanda atlatir insallah.
  • 13-07-2021, 19:12:55
    #59
    Geçmiş olsun. Tesadüf olma ihtimalini de gözden kaçırmayın. Firmalar bu konularda hassas olabilir, karşınıza bir anda milyar dolarlık şirketi bulmayın.

    Benim oğlum da doğum esnasında enfeksiyon kapmış ve 8 gün yoğun bakımda kalmıştı. Zor zamanlar ama geçiyor, unutuyorsunuz.

    İyileşince gözlerinden öpün bebişi bizim yerimize.

    Acil şifalar diliyorum.
  • 13-07-2021, 19:16:35
    #60
    Acil şifalar dilerim
  • 13-07-2021, 19:21:05
    #61
    çok geçmiş olsun tez zamanda iyileşmesini temenni ediyorum.
  • 13-07-2021, 19:31:31
    #62
    çok geçmiş olsun en kısa sürede iyileşip güleryüzüyle size bakması dileğiyle
  • 13-07-2021, 19:35:15
    #63
    Bebeği olan bir yakınım aşı vurulmak istemişti. Hastane aşı vurulduktan 1 hafta sonraya kadar kesinlikle emzirmemesi gerektiğini söylemişti o da doğal olarak emzirmeyi bırakamayacağı için aşı vurulmadı.
    Hastane size bu bilgilendirmeyi yapmadıysa çok büyük rezillik.