Bebeği olan bir yakınım aşı vurulmak istemişti. Hastane aşı vurulduktan 1 hafta sonraya kadar kesinlikle emzirmemesi gerektiğini söylemişti o da doğal olarak emzirmeyi bırakamayacağı için aşı vurulmadı.
Hastane size bu bilgilendirmeyi yapmadıysa çok büyük rezillik.