Bebeğimiz Bu Hale Geldi (BioNTech Aşısı Yan Etki) - Sayfa 8 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bebeğimiz Bu Hale Geldi (BioNTech Aşısı Yan Etki)
278
●
7.745
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bebeğimiz Bu Hale Geldi (BioNTech Aşısı Yan Etki)
İlk
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
18
Son
13-07-2021, 19:37:07
#64
Teksen_06
Ah yavrum benim kıyamam geçmişler olsun
13-07-2021, 19:53:05
#65
bytulu16
çok çok geçmiş olsun allah acil şifa versin .
13-07-2021, 19:53:30
#66
garajdakivosvos
Allah acil şifalar versin.
13-07-2021, 19:54:37
#67
T_PLaMeN_R
Üyeliği durduruldu
Hocam çok geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin
13-07-2021, 19:58:04
#68
_KaRTaL_
Rabbim acil şifalar versin. Aşı yaptırmak ta aceleniz neydi hocam? Keşke biraz daha gelişseydi vücudu.
13-07-2021, 20:14:17
#69
utku1
Çok geçmiş olsun Allah yardımcınız olsun
13-07-2021, 20:15:57
#70
Befo
Bizimde 15 günlük daha bebeğimiz eşim randevu alacaktı aşı için. Biraz daha bekle dedim. Allah yardımcınız olsun.
13-07-2021, 20:29:40
#71
mertinko
Allah şifa versin inşallah iyileşir.
13-07-2021, 20:30:08
#72
PaSaSa
Çok çok geçmiş olsun Allah yardımcınız olsun
İlk
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
18
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler