Bebeğimiz Bu Hale Geldi (BioNTech Aşısı Yan Etki) - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bebeğimiz Bu Hale Geldi (BioNTech Aşısı Yan Etki)
278
●
7.745
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Bebeğimiz Bu Hale Geldi (BioNTech Aşısı Yan Etki)
1
2
3
4
5
6
7
8
13
Son
13-07-2021, 17:12:06
#19
anlaksy
Allah acil şifalar versin tez zamanda tüm şişlikleri iner inşallah
13-07-2021, 17:12:09
#20
crysta
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Allah şifa versin, yar ve yardımcınız olsun hocam..
13-07-2021, 17:12:44
#21
ilbeyg
Geçmiş olsun hocam, Allah şifa versin
13-07-2021, 17:13:36
#22
fikirdanis
Kıyamam çok geçmiş olsun inşallah geçicidir ve benim eski sağlığına döner
13-07-2021, 17:14:20
#23
onurbesen
Rabbim acil şifalar versin.Vuran doktor-hemşirenin aslında bu tür durumlar için eğitilmesi gerekiyor.Siz içinizi ferah tutun bir şey olmaz Allahın izniyle
13-07-2021, 17:14:22
#24
FOX
yanlış hatırlamıyorsam emziren annelerin yaptırmamaları ya da yaptıranların çok dikkatli olması, bir süre emzirmemesi tavsiye ediliyordu.
13-07-2021, 17:15:12
#25
DijitalFikir
İnşallah bir an önce sağlığına kavuşur
13-07-2021, 17:15:47
#26
networx
Allah şifa versin çok üzüldüm inşallah bir an önce sağlığına kavuşur
13-07-2021, 17:16:02
#27
emrebeyazit
Allah'ım acil şifalar versin hocam çok geçmiş olsun..
1
2
3
4
5
6
7
8
13
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler